Vessapaperi aina loppu
Aivan säännöllisesti naisystäväni jättää tyhjän vessapaperirullan vessaan. Todella ärsyttävää ja raskasta, varsinkin jos et itse huomaa tarkistaa tilannetta kakkoselle mennessäsi. Olen kyllä huomauttanut asiasta, mutta sama meno jatkuu aina vaan. Mitä minun tulisi tehdä?
Kommentit (7)
Allaskaapissa voi myös säilyttää vessapaperia. Sinun tapauksessasi kehottaisin kyllä ripustamaan yhden rullan kaulaan niin jo vot, olis ongelma ratkaistu.
Laita lappu telineen yläpuolelle: "Viimeisen arkin ottaja, vaihtaa uuden rullan. Muuten ei saa nousta pöntöltä"
Pienin asia, mistä kannattaa hermostua. Minä vien aina kerralla 12 hylsyä roskiin, kun ei ne muuten häviä. Toisaalta miespä korjaa autoa ja vie roskat useammin kuin minä.
Kiitoksia vastauksista. Vessa on myös kostea tila, joten vessapaperirullan säilyttäminen siellä ei tunnu hyvältä vaihtoehdolta. Tosin tämän keskustelun jälkeen nainen lupasi olla vähän tarkempi asiassa.
Ap
Miksi naisten pitää kusella käydessä pyyhkiä tuheronsa niin valtavalla vessapaperimötöllä? Vähempikin kenties riittäisi.
Siis korjaus edelliseen postaukseen: vessapaperirullien säilyttäminen kosteassa tilassa...
Se oli tämä arvaava tekstinkirjoitus, sorry.
Ap
Missä sitten säilytät niitä vessapaperirulliasi? Jääkaapissako? Ei liene vaikeaa ison miehen säilyttää niitä vessapapereita siinä pöntön ja seinän välisessä tilassa, joka kaikilla pitäisi olla.