IS: 9 merkkiä kehossa varata kiireellisesti aika terveyskeskuslääkärille!!!
-kyhmy
-haavauma joka ei parane muutamassa viikossa
-ihomuutos
-verinen uloste
-uusi ihovaurio
-pitkään jatkunut yskä
-käheä kurkku
-keltaisuus
Jos näet näitä merkkejä kehossasi varaa heti aika terveyskeskuslääkärille!Sinulla voi olla syöpä!
Kommentit (9)
Terveyskeskuslääkärit eivät tunnista syöpää. Omaiseni kävi useammalla tk lääkärillä erilaisten oireiden ja kipujen vuoksi mutta ei saanut lähetettä jatkotutkimuksiin. Ruumiinavauksessa tehtiin lopulta diagnoosi.
Vierailija kirjoitti:
Terveyskeskuslääkärit eivät tunnista syöpää. Omaiseni kävi useammalla tk lääkärillä erilaisten oireiden ja kipujen vuoksi mutta ei saanut lähetettä jatkotutkimuksiin. Ruumiinavauksessa tehtiin lopulta diagnoosi.
No tärkeintä on että varaa edes sen ajan
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnistanut edes aivoinfarktia.
Otan osaa.
Vai että ihan terveyskeskukseen. Kipulääkereseptiä varten vai?
Vierailija kirjoitti:
Vai että ihan terveyskeskukseen. Kipulääkereseptiä varten vai?
Itse sain Burana-reseptin ruokatorventulehdukseen terkkarista. Ibuprofeeni aiheuttaa sitä
Onneksi ruokatorventulehduksen voi parantaa ihan itsekkin jos epäilee sitä, Somac 20mg ja kaksi tablettia päivässä ja ainakin kuukausi.
Itselläni ollut se ja silloin oli Somac 40mg, tosin mä söin sitä kauemmin kun rakenteellinen vika.
Ennen noi lääkkeet sai vain reseptillä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ruokatorventulehduksen voi parantaa ihan itsekkin jos epäilee sitä, Somac 20mg ja kaksi tablettia päivässä ja ainakin kuukausi.
Itselläni ollut se ja silloin oli Somac 40mg, tosin mä söin sitä kauemmin kun rakenteellinen vika.
Ennen noi lääkkeet sai vain reseptillä.
Jos osaa epäillä sitä . Itse en osannut ennen kuin yksityinen lääkäri teki diagnoosin
Uusi ihovaurio?