Paljonkohan saisi asuntolainaa?
Niin en tiedä annettaisiinko mulle juurikaan lainaa kun suht pieni palkka, mutta mitähän av raati arvioisi. Palkasta jää verojen jälkeen 1900-2100e, vakityö. Mulla on yksi lapsi. Säästöjä on reilu 50 000.
Niin ja siis Vantaa/Helsinki asuinalueena 😶.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Kauheet säästöt!
Kiitos ! 😊
Ap
Kyllä uskoisin että se 150-200000 annettaisiin jos sulla on säännöllinen työ. parinkymmenen vuoden laina-aika 800e lyhennyksillä.
Kysy pankin tädiltä, älä täältä. Komeat säästöt kyllä nostavat tsänssejäsi.
No ei sulla säästöjä noin paljoo ole. Jotain perintöjä ehkä!
Vierailija kirjoitti:
Juu täytyy vielä tätä ajatusta työstää ja pohjustsa. Asunnon ostaminen on ihan uusi päähänpisto mulle. Täytyy pohtia ja sitten käydä pankissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No ei sulla säästöjä noin paljoo ole. Jotain perintöjä ehkä!
Kyllä ne on minun säästämiäni rahoja joka euro 😌. Asun lapsen kanssa halvassa kaupungin vuokra-asunnossa, kaksiossa. Saan tuon liksani päälle tietty elarit+lapsilisän yh korotuksella... ja on kyllä tullut tehtyä kahta työtä, aina kun muksu isällään niin minä oon töissä silloinkin tekemässä ekstraa. Käytän julkisia... en juo/polta... vajaa 10 vuotta niin tämän verran on kertynyt.
Ap
Mä säästin kahdessa vuodessa 15000, tosin ilman lasta. 50000 ihan mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu täytyy vielä tätä ajatusta työstää ja pohjustsa. Asunnon ostaminen on ihan uusi päähänpisto mulle. Täytyy pohtia ja sitten käydä pankissa.
Ap
Hyvä päähänpisto. Asunnon osto kannattaa, tulee paljon halvemmaksi kuin vuokraaminen ja lapsellesi jää jotain perinnöksi.
Minullakin on 10 000 euroa enemmän sijoituksissa kuin 3 kuukautta sitten. Ei mikään ihme saada 10 vuodessa 50 000 euroa.
Tee lainahakemus! Saat tarjouksen sitten sähköpostiin/verkkopankkiin, siitä lähtee sitten liikkeelle eikä edellytä pankissa käyntiä. Olet hyvä asiakas, säästöt puhuu puolestaan ja järki päässä :) T. Pankin täti
Vierailija kirjoitti:
Kyllä uskoisin että se 150-200000 annettaisiin jos sulla on säännöllinen työ. parinkymmenen vuoden laina-aika 800e lyhennyksillä.
Miten tämän laskit?
Muostitko muut adumiskulut?
100te on 600e kk 20v maksuajalla ja 4%korolla. Muut asumiskulut päälle joten menee n. Tonni asumiseen
keskivertoihminen saa säästöön helposti lähemmäs 20 tonnia vuodessa jos yrittää
Kauheet säästöt!