Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostaisinko limpparia vaikka se ei ole budjetissa?

Vierailija
03.08.2018 |

Minulla on hyvin tiukka ja tarkka budjetti jota tähän asti olen pyrkinyt noudattamaan jooa rahaa ei kuluis hukkaan tai menisi mihinkään turhuuksiin. Tähän asti olen myös juonut pelkkää vettä koska se on ilmaista, sitä tulee hanasta ja se on terveellistä. Hiljalleen tuon pelkän veden juominen on alkanut kyllästyttämään ja mieli on alkanut tekemään kokoajan yhä enemmän limpparia. Limppari ei kuitenkaan ole minulla budjetissa jonka olen tarkkaan ja laskelmoiden luonut, eli toisin sanoen joutuisin joustamaan budjetista. Budjetista joustaminen kuitenkin tarkottaisi minulle samaa kuin että minulla ei ole mitään itsekuria enkä pysty pitäytymään päätöksissäni. En siis tiedä yhtään mitä teen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulla on kaapissa? Onko valmiiksi teetä ja sokeria tai hunajaa? Tee jääteetä, saat vaihtelua veteen ja pysyt suunnitelmassa.

Vierailija
2/6 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sulla on kaapissa? Onko valmiiksi teetä ja sokeria tai hunajaa? Tee jääteetä, saat vaihtelua veteen ja pysyt suunnitelmassa.

Ei ole sokeria, ei ole hunajaa, ei ole teetä, eikä kahvia. En osta kaappiin mitään turhaa. Ajattelin että ihminen pärjää kuitenkin pelkällä vedellä eikä tarvitse mitään muuta juotavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osta limsaa

Vierailija
4/6 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limppari pilaa hampaat, hammaskiilteen. Ei kannata tuhlata rahaa roskajuomiin!

Vierailija
5/6 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiei

Vierailija
6/6 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta olisi tullut oiva spartalainen.