Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onkohan noissa murhadokumenteissa esiintyvät näyttelijät oikeita näyttelijöitä vai

Vierailija
03.08.2018 |

haettu vain jollain ilmotuksilla ohjelmaan?
Siis amerikkalaisissa murhadokumenteissa, joita nykyään tulee paljon, mm.Friiltä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne näyttelijöitä ole. Sieltä hintahaarukan alapäästä.

Vierailija
2/12 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdeohjelmia ne on ja saattaa olla oikeita näyttelijöitä.  Et kai usko, että ne tosijuttuja on??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne näyttelijöitä ole. Sieltä hintahaarukan alapäästä.

juu ilmanmuuta tuntemattomia ja halpoja, jos on, mutta välillä niiden ei tarvitse paljon puhuakaan, joten voisivat olla "taviksiakin", jos on etsitty vain oikean henkilön näköistä ihmistä kuvaan, luulisin.

Vierailija
4/12 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihdeohjelmia ne on ja saattaa olla oikeita näyttelijöitä.  Et kai usko, että ne tosijuttuja on??

Siis dokumentteja ne on, jossa oikeat poliisit yms asianomaiset selittää mitä rikoksessa tapahtui, mutta tapahtumien kulku on näytelty, ellei sitten satu olemaan oikeaa kuvamateriaalia jossain väleissä.

Kyllä ne murhat ihan oikeesti on tehty ja omaiset on ihan oikeita sekä poliisit.. ja välillä jopa itse murhaaja pääsee ääneen..

Vierailija
5/12 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä muuten ID-kanavan uskollisia seuraajia? Mulla ollut se jo mutaman vuoden. Suosikkini on Disappeared.

Sitäkin tulee Friiltäkin, nimellä Kadonneet. Mielenkiintonen ohjelma.

Vierailija
6/12 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä Mieheni murhaajani-dokudraamassa oli australialaiset "oikeat" näyttelijät. Olen nähnyt heitä muissakin australialaisissa elokuvissa/tv-sarjoissa.

Vierailija
7/12 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei olisi tosijuttuja?

Vierailija
8/12 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisessä Mieheni murhaajani-dokudraamassa oli australialaiset "oikeat" näyttelijät. Olen nähnyt heitä muissakin australialaisissa elokuvissa/tv-sarjoissa.

Ite en oo vielä pongannu yhtään tuttua naamaa näistä amerikkalaisista.

enkä meinaa mitään filmitähteä, vaan esim jotain saippuasarjan ö-luokan naamaa, niin ei oo tullu vastaan sellasiakaan.

Vierailija
9/12 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on näyttelijävälitystoimistojen listoilla, ja saavat nuo "isommat" roolit. Taustahenkilöt sitten lehti-ilmoituksella tai vastaavalla "Kuvataan dokumenttia paikassa X klo Y. Tule taustahenkilöksi."

Vierailija
10/12 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä muuten ID-kanavan uskollisia seuraajia? Mulla ollut se jo mutaman vuoden. Suosikkini on Disappeared.

Sitäkin tulee Friiltäkin, nimellä Kadonneet. Mielenkiintonen ohjelma.

Mikä on ID? Mun suosikkiohjelma on myös tuo Disappeared, tulisi vaan uusia jaksoja jo. Tykkään myös Frii-kanavan murhadokumenteistä. Kyllä ne varmaan on jotain ö-luokan näyttelijöitä noissa ohjelmissa.

Vierailija
11/12 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on "oikea näyttelijä"?

Onhan ne oikeita näyttelijöitä kun tekevät sitä työkseen ja saavat siitä palkkaa.

Vierailija
12/12 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite en oo vielä pongannu yhtään tuttua naamaa näistä amerikkalaisista.

enkä meinaa mitään filmitähteä, vaan esim jotain saippuasarjan ö-luokan naamaa, niin ei oo tullu vastaan sellasiakaan.

Saippuasarjaan paaseminenhan on oikea onnenpotku. Saannollinen tyo vuosikausiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan