Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minä olin tyhmä ja aloitin salasuhteen?

Vierailija
03.08.2018 |

Ja vieläpä exän kanssa joka on minun elämän suurin rakkaus. Olisin päässyt paljon helpommalla kun olisin sanonut ei.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sait häneltä jotain mitä oma miehesi ei pystynyt sinulle tarjoamaan.

Vierailija
2/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämäkään ei täysin pidä paikkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aloitin salasuhteen 1,5v sitten. Erosin heti kun suhde vakavoitui. Näin uskoin myös miehen tekevän koska tunne oli molemmin puolin niin voimakas. 5kk päästä mies sanoi ettei voi jättää vaimoaan ja hajotin itseni. Puoli vuotta tästä ja mies taas otti yhteyttä ja alkoi kertomaan ikäväänsä ja vihjailemaan muutoksista elämässään. Aloitin taas suhteen. Tällä kertaa kuukauden päästä ymmärsin, että mies oli harhaanjohtanut eikä ollut edelleenkään aikeissa lähteä. Menin taas ihan rikki.

Kyseinen mies on ollu mun elämäni rakkaus mutta toivon että nyt olisin fiksuuntunut niin paljon etten anna enää hyväksikäyttää itseäni vaikka mies sanoisi mitä. Olen tällä hetkellä hyvässä parisuhteessa mutta tuntuu että mies taas aikoo jossain vaiheessa ottaa yhteyttä. Nyt täytyy vaan pysyä lujana eikä rikkoa nykyistä suhdetta minkään itsekkään miehen takia. Se ei haittaa, että ensimmäinen suhde kariutui hänen takiaan koska siitä suhteesta mun pitikin päästä irti. Sen jälkeen vasta olen ollut onnellinen, kun siitä lähdin.

Vierailija
4/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin aloitin salasuhteen 1,5v sitten. Erosin heti kun suhde vakavoitui. Näin uskoin myös miehen tekevän koska tunne oli molemmin puolin niin voimakas. 5kk päästä mies sanoi ettei voi jättää vaimoaan ja hajotin itseni. Puoli vuotta tästä ja mies taas otti yhteyttä ja alkoi kertomaan ikäväänsä ja vihjailemaan muutoksista elämässään. Aloitin taas suhteen. Tällä kertaa kuukauden päästä ymmärsin, että mies oli harhaanjohtanut eikä ollut edelleenkään aikeissa lähteä. Menin taas ihan rikki.

Kyseinen mies on ollu mun elämäni rakkaus mutta toivon että nyt olisin fiksuuntunut niin paljon etten anna enää hyväksikäyttää itseäni vaikka mies sanoisi mitä. Olen tällä hetkellä hyvässä parisuhteessa mutta tuntuu että mies taas aikoo jossain vaiheessa ottaa yhteyttä. Nyt täytyy vaan pysyä lujana eikä rikkoa nykyistä suhdetta minkään itsekkään miehen takia. Se ei haittaa, että ensimmäinen suhde kariutui hänen takiaan koska siitä suhteesta mun pitikin päästä irti. Sen jälkeen vasta olen ollut onnellinen, kun siitä lähdin.

Meillä ei ole kummallakaan tarkoitusta erota vaikka suhde on aloitettu.

Vierailija
5/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vieläpä exän kanssa joka on minun elämän suurin rakkaus. Olisin päässyt paljon helpommalla kun olisin sanonut ei.

Pala helvetinliekeissä.

Vierailija
6/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tippurin?

Vierailija
7/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet narttu. 

Vierailija
8/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pala helvetinliekeissä.

Miksi?

Vierailija
9/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olet narttu. 

Juu, oikein kunnon bitch.

Vierailija
10/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tippurin?

Tuskin sentään.

Vierailija
11/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin neljä vuotta sitten salasuhteen, koska työpaikalla toinen vei jalat alta, vaikka kotona oli kaikki hyvin. En edelleekään ymmärrä miten hairahduin. Minulla oli kaikki mistä olin unelmoinut. Silti mokasin. Kiinni jäin tietenkin. Ennen kuin jäin kiinni, niin syllisyys painoi niin paljon, että oksentelin ja voin henkisesti ja fyysisesti todellla pahoin. Toivoin että voisin selvitä ja yrittää unohtaa. Sitten se tapahtui. Tulin töistä kotiin ja huomasin lapun lattialla. Siinä mieheni kertoi, eKeskustelun etusivuttä saat pitää kaikki mitä asunnossa on. En rupea riitelemään mistään ja siirsin säästötililtä tasan puolet sinun omalle tilille ja olisit voinut olla viisaampi ja olla käyttämättä hotellia missä serkkuni on töissä.. Avioeropaperit tulee sitten perässä.

Siitä alkoi terapia, koska masennuin täysin. Itkin puoli vuotta varmaan lähes joka päivä. Enkä ole vieläkään päässyt yli asiasta. Exästä en ole kuullut mitään sen jälkeen. Itkuissa stalkkasin hänen instansa missä on uusi nainen ja kivaa näyttää olevan. Ihan oikein minulle ja opin kantapään kautta kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan