Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun alamahassa tuntuu jatkuvaa nykimistä? Näkyy ulospäin ja tuntuu kädellä. Ihan kun vauva potkisi.

Vierailija
03.08.2018 |

Säännölliset menkat, sterilisaatio tehty ja testi näyttää negaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alien :o ?

Vierailija
2/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterilisaatio ei oo aina 100%

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

elohiiri

Vierailija
4/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, en ole keksinyt yhtään mitä se voisi olla

Vierailija
5/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolisto pulputtaa?

Vierailija
6/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso LOINEN ob pesiytynyt rapamahaasi, joten ultraan kipin kapin!!

Vierailija
7/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vastaavia oireita aiheutti suurehko kysta munasarjassa. Leikattiin ja "vauvanpotkut" loppui siihen.

Vierailija
8/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos liike on melko säännöllistä, näkyy ulospäin ja tuntuu kädellä koskettaessa, niin sanoisin että kyseessä on todennäköisesti elohiiri eli lihas supistelee itsekseen. Itselläni on koko ikäni ollut hirveästi elohiiriä ympäri kehoa, ja tutulta kuulostaa. Tuollainen voisi tulla ainakin itselleni makeasti nauramisesta, vatsalihastreenistä tai hassussa asennossa istumisesta. On myös suuria kystia, jotka ovat aiheuttaneet erilaisia tuntemuksia alavatsalla, mutta elohiiri tuntuu aina ihan tietynlaiselta. 

Jos kyseessä on tahdonalaisesti liikuteltava lihas, kokeile jännittää sitä. Jos tuo on elohiirtä, niin sen pitäisi mennä "tauolle" lihaksen ollessa jännitettynä. 

Vierailija
9/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa sana "alamaha" 😆

Vierailija
10/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuntui "vauvanpotkuja" (siis tuntui ihan selvästi samalta ja 4 lapsen verran kokemusta niistäkin on) joskus pari kuukautta alavatsalla. Olin jo aivan tulla sekopäiseksi, että voinko tosiaan olla raskaana, vaikka menkat ja kaikki ok. Onhan niitä yllätyssynnytyksiäkin... Oli pakko lopulta mennä gynelle ultraan, joþa saisin mielenrauhan. Ei ollut raskautta eikä mitään muutkaan poikkeavaa. "Potkut" loppuivat siihen gynekäyntiin. Kai ne olivat psyykkisiä? :)

Vierailija
11/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut muutaman viikon samaa. Ensin oikealla alavatsassa ja nyt keskellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi