Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En nyt sitten tiedä mikä mua sitten vaivaa

Vierailija
03.08.2018 |

Kun aina sitten sanon normaalipuheessakin ihan kotona arkena sitten monessa lausessa. Miksi provoilen ja trollailen tietämättäni sitten koko ajan kotonakin? Miksi päädyn sitten aina sanomaan sitten. Ahdistaa. Mikähän mua nyt sitten vaivaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vissiin sitten vähän tyhymä, luulisin..

Vierailija
2/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot vissiin sitten vähän tyhymä, luulisin..

Päätit sitten haukkua minua. Ei tunnu kovin kivalta. Täältä yritän vain neuvoa kysellä, ja sitten tulee tuollaisia ilkeitä kommentteja. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sanot liikaa "sitten" ? :D Ei se mikään suurensuuri virhe ole vaikka AV:lla kielenhuoltajat huomauttaisivat.

Vierailija
4/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sanot liikaa "sitten" ? :D Ei se mikään suurensuuri virhe ole vaikka AV:lla kielenhuoltajat huomauttaisivat.

Ei se kielioppivirhe olekaan, vaan sitten sanovat että on provo ja trolli kun sanoo sitten. Että sitten siitä tunnistaa provon. Niin mietin sitten, että miksi vahingossa kotonakin aina provoilen, enkä sitten vain täällä. Ahdistavaahan se sitten vähän on. Mitähän tuo miehenikin siitä sitten ajattelisi, jos tajuaisi. Ap.

Vierailija
5/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity AS-kerhoon. Anonyymit sitten-trollit.

Vierailija
6/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liity AS-kerhoon. Anonyymit sitten-trollit.

Luulin ensin, että se on joku asperger-syndrooma-kerho. Mutta onneksi sitten ei. Kyllä voisin liittyä, ehkä siellä saisin sitten vertaistukea.

Ap.

Vierailija
7/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ei sitten ikinä saa mitään kunnollista apua siihen, että mikä oikein on vikana!

Ap.

Vierailija
8/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä ei sitten ikinä saa mitään kunnollista apua siihen, että mikä oikein on vikana!

Ap.

Luulit sitten, että av:lta joskus jotain positiivista irtoaisi? 

Vierailija
9/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Luulit sitten, että av:lta joskus jotain positiivista irtoaisi? 

Kyllä. Minulla on tänään paha mieli, ja kai sitten jostain kaipasin vähän lohdutuksen sanoja.  Ap.

Vierailija
10/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vaan sitten tylsää, kun pitää lauseisiin väkertää ylimääräistä lisuketta. Tämä tauti helpottaa sitten, kun arki taas rullaa uomillaan. Tai sitten vain jatkat hamaan hautaan asti  onnellisena ja tyylillesi uskollisesti.

Vierailija
11/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten toi on sun tic-oire, sellainen pakko-oire. Ahdistaako sinua sitten joku asia?

Vierailija
12/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon aina sitku, joka tarkoittaa huomista.

Vierailija
13/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten toi on sun tic-oire, sellainen pakko-oire. Ahdistaako sinua sitten joku asia?

No ahdistaa. Välillä sitten aika paljonkin. Lähinnä se, että mieheni ei osaa yhdyssanoja, vaan tekee sitten koko ajan yhdyssanavirheitä. Voisiko sitten-nykinäni aiheutua sitten siitä? Olipa ihanaa, että joku osasi vähän edes auttaa. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan