Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa kommentti kun kerroin lomakokemuksestani "köyhät käy Kreikassa"

Vierailija
03.08.2018 |

ööö...

Kommentit (18)

1/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim. Mykonos on ainakin amerikkalaisten julkkisten suosima kohde, en usko että ihan halvimmasta päästä. Kaunis maa, lämmintä ja ihana turkoosi välimeri, sinne vaan vaikka kuinka olisi jonkun mielestä köyhää. Mä lähtisin (jos ois rahaa just nyt).

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

santorini. turkoosit katot, valkoiset rakennukset, oliivipuut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa erikoinen kommentti :D Tääkin köyhä lähtee syyskuussa Kreikkaan. Olispa kiva olla rikas.

Vierailija
4/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä tuollaisen kommentin sait, et kai sentään IRL?

Anonyymisti netissä nyt lauotaan mitä aivokakkoja tahansa.

Olen matkustellut työkseni liki 30 vuotta ympäri maailmaa, mutta yllättäen en ikinä Kreikassa. Piti mennä tänä kesänä, mutta heräsin niin myöhään, etten löytänyt enää Ateenasta (kulttuurimatkailijana olen siitä eniten kiinnostunut) kivaa ja kohtuuhintaista hotellia. Jäljellä oli vain sellaisia kulahtaneita ja hinta-laatusuhteeltaan kalliita. Pitää iskeä ensi vuonna sitten...

Vierailija
5/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan itse  jotenkin kapeakatseinen, jos et ole siellä muita matkailijoita nähnyt. Tai sitten olet itse tarkoituksella valinnut jonkun turistirysän.

Vierailija
6/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika varakas kaverini on nyt Kreikassa lomalla. Ei näytä ollenkaan miltään halpamatkakohteelta. 

Vierailija
7/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalan kahvihuoneessa kaikki kertoi lomastaan ja minä sain tuon kommentin. Hieman outo minusta.

Jos on tosi köyhä, ei käy missään.

Vierailija
8/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa...ei meidän hotelleissa Kreetalla ja Rodoksella köyhiä näkynyt. Enimmäkseen oli varakkaita norjalaisia ja ruotsalaisia.

Vierailija
9/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina halunnut Santorinille, mutta raha ei riittänyt. Lähdimme sen sijaan Sri Lankaan.

Vierailija
10/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalan kahvihuoneessa kaikki kertoi lomastaan ja minä sain tuon kommentin. Hieman outo minusta.

Jos on tosi köyhä, ei käy missään.

Paitsi lähiön nakkikiskalla.

Vierailija
11/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan hyvätuloinen lapseton pariskunta, joka pitää matkustamisesta. Siihen siis myös panostetaan. Olen käynyt n. 30-40 eri maassa, menemme mielellämme aina eri kohteeseen, mutta Kreikka on yksi harvoista joihin palaamme aina uudelleen. Huonomminkin siis voisi köyhä valita jos tuo väite pitää paikkansa.

Vierailija
12/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti köyhän ainoa ulkomaanloma on joku 10€ tarjousristeily Tallinnaan, jos edes siihen on varaa.

Vierailija
13/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko ihminen köyhä tai ei, ei sillä ole mitään väliä. Mutta tuollaisen sanoja on tosi tyhmä, ja se on oikeasti vähän huonompi juttu.

Vierailija
14/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tuo ajatus kumpusi? Missä sanoja oli itse käynyt, kysyitkö?

Vierailija
15/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Totuus sattuu ja wt:t kitisee. ;)

Vierailija
16/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee koko perheellä Kreikkaan 4+ tai 5 tähden hotelliin ihan rannalle mutta kuitenkin shoppailut vieressä, iso uima-allas ja all inc. ja lentokenttä lähellä ym. niin ei voi olla kovin köyhä. 

Sellainen 4000-5000e pitää löytyä heti jos on 2+2 riippuen hotellihuoneesta. Mitään sviittiä tuolla hinnalla ei saa.

Vierailija
17/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Totuus sattuu ja wt:t kitisee. ;)

Voisitteko te arvon ylimystön herrasväen edustaja kertoa meille köyhille että mikä on sellainen rikkaiden matkakohde jossa ei wt viihdy? Kiitoksia.

Vierailija
18/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut köyhien käyvän Bulgariassa tai Turkissa. Tai Tallinnassa.