Moneenko eri urheilulajiin sinulla on varusteet?
Harrastatko paljon vai löytyykö kaapista vaan lenkkarit ja trikoot?
Kommentit (24)
Uimakamoja ja crossfit-treenikamoja.
Ei ainoaankaan. Ei oel edes niitä trikoita kun en sellaisia kävellessä tartte, verskat ja lenkkarit yms normijutut riittää.
Olin juuri sanomassa uimiseen mutta eihän siihen tosiaan mitään edes tarvitse.
Juoksuun, pyöräilyyn, hiihtoon ja luisteluun. En mielelläni luistele, mutta muita edellä mainittuja harrastan paljon.
Sulkapallo, uinti, rullaluistelu, frisbeegolf, pyöräily.
No käytännössä kiekot eivät ole minun mutta saan käyttää niitä.
-lenkkeilyyn
-pyöräilyyn
-lasketteluun
-lumilautailuun
-frisbeegolfiin
-boulderointiin/kiipeilyyn
-joogaan
-uintiin
-tennikseen
-sulkapalloon
Liikun paljon, se on kivaa :)
Riippuu, miten määritellään... On jonkin verran sellaisia, mitä voi käyttää useammassa lajissa (sisäpelikengät, polvisuojat jne) tai saman lajin "alalajeihin" käytettävät varusteet (luistelusukset ja perinteisen sukset). Mutta äkkipäätä laskettuna varmasti yli kymmenkunta lajia onnistuu kotoa löytyvillä varusteilla.
Löytyy...
Lasketteluvälineet, luistimet, rullaluistimet, kahvakuula, uikkareita ja erinäisiä urheiluvaatteita lenkkipolulle ja salille, kenkiä tietysti sisä- ja ulkokäyttöön. Erikseen vielä vaelluskengät sun muut. Tuleehan noita kaikkia käytettyä.
Golf vehkeet, mailat sun muut, ostin huutokaupasta, en tajua pelistä mitään,
eikä täälä ole edes kenttää lähistöllä, jalkapallo nappula kengät, viimeksi
olen pelannut kansakoulussa, en tiedä miksi ostin ne.
Fillari, sukset, luistimet (en käytä), sulkapallo, vaelluskamat ja uimapuku. En harrasta urheilua, en omista kunnon lenkkareita eikä ole verkkareita.
Vierailija kirjoitti:
Golf vehkeet, mailat sun muut, ostin huutokaupasta, en tajua pelistä mitään,
eikä täälä ole edes kenttää lähistöllä, jalkapallo nappula kengät, viimeksi
olen pelannut kansakoulussa, en tiedä miksi ostin ne.
Haha, oot ihana :D
t.ap
Löytyy lenkkarit, sukset, luistimet, kiipeilykengät, painitossut, jotka toimii myös sisäliikuntakenkinä, sählymaila, pesisräpylä, uimapuku, polkupyörä. Osaa ei olla käytetty vuosiin.
Jääkiekko, sulkapallo, tennis, pesäpallo, rullaluistimet, sukset, laskettelusukset, ratsastusvarusteet, sähly, sisäpelivarusteet, juoksukengät plus asu, uimapuku, jumppa-asuja, kahvakuulia aika kattava sarja, käsipainoja, polkupyörä ja olympiapistooli. Kotoa löytyy myös kuntopyörä, crosstraineri, stepperi ja soutulaite. N29
Lenkkarit kesä- ja talvikäyttöön, uimapukua en enää paljon käytä.
Vain kävelyyn varusteita.
Juoksuun, jumppaan, uintiin, joogaan, vesijuoksuun, rullaluisteluun, jalkapalloon, hiihtoon, luisteluun, lasketteluun, sauvakävelyyn, erävaeltamiseen... Tulikohan siinä kaikki? Valitettavan vähällä käytöllä ovat
Vierailija kirjoitti:
Juoksuun, jumppaan, uintiin, joogaan, vesijuoksuun, rullaluisteluun, jalkapalloon, hiihtoon, luisteluun, lasketteluun, sauvakävelyyn, erävaeltamiseen... Tulikohan siinä kaikki? Valitettavan vähällä käytöllä ovat
Ai niin, myös sulkapallo ja pyöräily
Löytyy uimapuku, lenkkarit ja trikoot. En käytä ikinä.