Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tilaisit DHL:n lentokuljetuksen Saksasta Suomen kotiinkuljetuksena, ärsyttäisikö sinua saada ilmoitus että tilauksen jakelun Suomessa hoitaa Posti?

Vierailija
03.08.2018 |

Ja niinhän siinä sitten tietysti kävi, että koskaan sitä tilausta ei kuljetettu kotiin vaan piti noutaa postitoimipaikasta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ärsyttäisi.

Vierailija
2/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koska posti käy paketin kanssa ovella yhden kerran minkä jälkeen nouto toimipisteestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäisi ihan h.e.l.v.e.t.i.s.t.i! Etenkin jos kävisi niin kuin Hervannassa, että joku nyysisi mun maksaman paketin enkä saa siitä mitään korvausta!

Vierailija
4/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että DHL tarkoittaa Deutsche Postia, aivan kuten Posti Suomessa. Verrattavissa siihen, että tilaat jotain Kiinasta ja se lähetetään China Postilla; paketti toimitetaan Suomeen, josta Posti toimittaa sen sinulle. DHL Express-nimisellä palvelulla tulee saman firman toimesta ovelle asti.

Vierailija
5/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan olisi petos. DHL on samanlainen firma kuin FedEx ja heidän palvelunsa on ovelle. Jos niin on luvattu ei todellakaan sitä voi sysätä paskapostillemme.

Vierailija
6/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin, posti irti mun paketeista!

Vierailija
7/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin Posti kuin Postnord...

Vierailija
8/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin rapakon takaa jotain mitä tarvitsin ja lähetys oli kahdessa päivässä kotiovellani. En ollut kotona joten DHL työntekijä soitti mihin voi tuoda. Ja toi.

Tämä Helsingissä. Muista kaupungeista en tiedä miten toimivat syrjäkylillä..

First choice!

Vierailija
9/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytti.

Seurantakoodia kun netissä vilkaisin, niin kertoi paketin olleen jo kolme päivää Suomessa. Ihmettelin, miksen ole saanut tästä ilmoitusta. Menin Postiin (Ärrälle), josta mies intti kanssani, että olen saanut lapun perjantaina kotiini. Että minulle on yritetty toimittaa paketti. No enpäs ollut saanut mitään lippulappusia, saati että kukaan olisi edes yrittänyt toimittaa kotiini sitä (olen viimeisen viikon ajan ollut lukittautuneena kotonani, joten tiedän kyllä varsin hyvin mitä kotona tapahtuu). Sain kyllä lopulta pakettini ulos Postista. Ja kappas, Postin lappu tuli maanantaina kotiini, joskin perjantain päiväyksellä. Kröhöm.

Vierailija
10/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsytti.

Seurantakoodia kun netissä vilkaisin, niin kertoi paketin olleen jo kolme päivää Suomessa. Ihmettelin, miksen ole saanut tästä ilmoitusta. Menin Postiin (Ärrälle), josta mies intti kanssani, että olen saanut lapun perjantaina kotiini. Että minulle on yritetty toimittaa paketti. No enpäs ollut saanut mitään lippulappusia, saati että kukaan olisi edes yrittänyt toimittaa kotiini sitä (olen viimeisen viikon ajan ollut lukittautuneena kotonani, joten tiedän kyllä varsin hyvin mitä kotona tapahtuu). Sain kyllä lopulta pakettini ulos Postista. Ja kappas, Postin lappu tuli maanantaina kotiini, joskin perjantain päiväyksellä. Kröhöm.

Sentään sait lapun, mulla on käynyt useamman kerran niin, että lappua ei ole tullut ollenkaan. Jos en itse ole huomannut käydä kyttäämässä lähetystunnuksella, niin paketti on lähetetty jopa takaisin. En tilaa enää mitään sellaisesta verkkokaupasta, joka käyttää kuljetukseen Suomen Postia.

Vierailija
11/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kerran tilannut Saksasta paketin. DHL oli postinkuljettajana. Minä sain myyjältä sähköpostin, jota klikkailin päivittäin pakettia odottaessani ja siellä sen kulku Saksassa päivittyi kaupunki kaupungilta ja lähes tunti tunnilta. Lopputapahtuma oli sitten Suomen Postin kautta toimitus minulle. Soitin paikkakuntani postitoimistoon ja kyselin, jotta milloin paketti tulee minulle - tulliinhan ei  EU:n sisältä tuleva tavanomainen, halpa tavara jää. Viikon kuluessa sanottiin tulevaksi. Mutta eikös mitä, seuraavana aamuna tuli puhelinsoitto ja postiautoilija sekä paketti olivat ovemme takana.

Vierailija
12/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsyttäisi paitsi siinä tapauksessa että paketti varastettaisiin postin toimipisteestä eikä niillä ole tietenkään mitään vastuuta asiasta.

Vierailija
13/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.posti.fi/private-news/tiedotteet/2016/20161110_dhl-express-…

Posti ja DHL tekevät yhteistyötä Suomen pään jakelussa.

Vierailija
14/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti yleensä ymmärtää, että taloon pääsee sisään muutenkin kuin lukitusta pääovesta, jossa ei summeria. Minkään muun kuriirin jakaja ei näe sitä takaovea, jolle suora sihti pääoven lasista. Kuriireilla ei kuulemma ole työkännyköitä, joten eivät ala soittelemaan. Tämän tiedon sain dhl:stä, jota olen pitänyt tähän asti fiksumpana. Lenkin ihmetellyt miten saavat sen tekstarin aikaiseksi toimitusyrityksestä, mutta eivät soittoa.

Vierailija
15/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, se olisi parempi. Ei mulla ole työssäkäyvänä aikaa vartoa kotona paketteja. Haluan hakea ne postista silloin kun mulla on aikaa. Valitettavasti osasta ulkomaisista kaupoista ei saa ollenkaan muita kuljetusvaihtoehtoja kuin joku DHL ja vastaavat. Lopulta käy yleensä niin että eivät tavoite kun yrittävät toimittaa pakettia sinä aikana kun olen töissä, ja joutuu kumminkin hakemaan sen paketin jostain kuljetusfirman toimipaikasta, joka on paljon kauempana kuin lähin postin toimipiste.

Vierailija
16/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että DHL tarkoittaa Deutsche Postia, aivan kuten Posti Suomessa. Verrattavissa siihen, että tilaat jotain Kiinasta ja se lähetetään China Postilla; paketti toimitetaan Suomeen, josta Posti toimittaa sen sinulle. DHL Express-nimisellä palvelulla tulee saman firman toimesta ovelle asti.

No oli miten oli, Deutsche Post on DHL:n emoyhtiö, mutta kyse ei ollut nyt siitä. Jos ulkomainen verkkokauppa tarjoaa kansainvälistä kotiinkuljetusta niin voisi olettaa että paketti tulee sitten kotiin asti!

Mulle on Posti tuonut kotiin jotain paketteja, mutta olen onneksi ollut kotona... Jos ei ole niin ei ne enää yritä uudestaan. DHL sentään soittaa ja sopii sitä kuljetusaikaa, samoin PostNord.

UPS ei soita. Ei edes sillon kun eivät pääse ovesta koska ovikoodi. Sitten katot seurannasta että ne ei päässy sisälle, soitat niille ja kerrot ovikoodin. Seuraavana päivänä oot kotona koko päivän ja seurannassa näkyy että olisivat muka käyneet eikä ovea avattu.

UPS on pahin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi