Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut, mutta selluliittia näyttäisi olevan aiempaa enemmän, miksi?

Vierailija
03.08.2018 |

En ole siis tarkoituksella laihduttanut, ollut dieetillä tai mitään. Olen viimeiset ehkä puoli vuotta harrastanut vaan paaaljon enemmän liikuntaa kuin aiemmin, ja monipuolisesti. Olen hieman hoikistunut ja saanut ihan näkyvästi lihastakin, vartalo on niin sanotusti tullut timmimpään kuntoon. Mutta olen ihmetellyt että miksi selluliitti näyttäisi ehkä jopa lisääntyneen. Mistä tämä voi johtua?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt väärin ja liian vähän.

Vierailija
2/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahka löystynyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joskus ollut syömishäiriöinen tai lihonut laihtunut, onko äidilläsi selluliittia?

Vierailija
4/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehosi happamoituu, kun treenissä tulee paljon laktaattia. Kuonanpoisto/emäksöinti niin pääset selluliitistakin eroon.

Vierailija
5/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehosi happamoituu, kun treenissä tulee paljon laktaattia. Kuonanpoisto/emäksöinti niin pääset selluliitistakin eroon.

Voi hyvä luoja. Mene roskiin. Tuo happamoitumisjuttu on ihan täyttä skeidaa. http://hyvinvointi.ts.fi/terveys-tiede/onnellinen-ph/

Vierailija
6/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaan kiinnität vartaloosi ja itseesi enemmän huomiota nyt. Ihailet timmimpää kroppaa enemmän kuin aiempaa versiota ja samalla huomaat selluliitin paremmin. Jatka vaan liikkumista. Mitä enemmän saat lihasta, sitä vähemmän selluliitin pitäisi näkyä, kun iho kiristyy siinä päällä.

Vierailija
7/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko joskus ollut syömishäiriöinen tai lihonut laihtunut, onko äidilläsi selluliittia?

Äidilläni on kyllä selluliittia, mutta mitään syömishäiriötä tai suuria lihomisia ja laihtumisia ei ole ollut.

t.ap

Vierailija
8/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nahka löystynyt

Löystyykö se siis mistä syystä? Meinaatko että olisin laihtunut niin paljon että nahkakin alkaa roikkua, tämä ei pidä paikkaansa mun kohdalla. Vai siis iän tuomaa ihon veltostumista?

t.ap

Vierailija
9/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun olin fitfarmin nettitreeneissä mukana niin jotkut kyselivät samasta asiasta, on laihduttu ja liikuttu, mutta löysää tuntuu olevan enemmän kuin aiemmin. Heille vastattiin että se on sellainen välivaihe mitä ei kannata pelästyä ja kroppa kyllä lähtee kiinteytymään siitä. Harmi kun en tarkemmin muista minkä selittivät syyksi sille ilmiölle.

Vierailija
10/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kun olin fitfarmin nettitreeneissä mukana niin jotkut kyselivät samasta asiasta, on laihduttu ja liikuttu, mutta löysää tuntuu olevan enemmän kuin aiemmin. Heille vastattiin että se on sellainen välivaihe mitä ei kannata pelästyä ja kroppa kyllä lähtee kiinteytymään siitä. Harmi kun en tarkemmin muista minkä selittivät syyksi sille ilmiölle.

Fitfarmilla ei taida olla ketään, joka osaisi selittää kosmeettisen selluliitin tieteellisesti. Bro science on todella vahvaa Fitfarmin touhuissa.

Vierailija
11/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkennuksena vielä, että monet kokivat juuri selluliitin ja ihon löysyyden lisääntyneen.

Vierailija
12/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin paljon ja samoin kävi. Käyn kuntosalilla ym. Näytän paljon pahemmalta.

Vierailija
13/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu vaikka en ole edes liikkunut aiempaa enempää vaan ainoastaan petrannut syömisten kanssa. Vaa'alla en ole käynyt eikä peilistä tai vaatteistakaan nyt mitään suunnatonta painonpudotusta huomaa, jonkun verran on vaatteisin tullut löysyyttä. Ja sitä löysyyttä on tullut kroppaankin ja selluliittia näyttäisi olevan paljon aiempaa enemmän ja laajemmalla alueella (uutena esim pohkeissa). Lisäksi olen kauhukseni huomannut, että vatsaan on muodostunut velttona valuva nahka-ihramakkara joka nyt roikkuu miltei nivusissa. Ihan näin istuessakin siitä voi ottaa kiinni ja hyvin saa ns kourallisen.

Ja joo, jonkin verran on ollut ylipainoa mutta nyt tämä sokeriton (ja muutenkin aiempaa terveellisempi) elämä on kyllä muuttanut kroppaa aiempaa huonompaan suuntaan  :-(

Vierailija
14/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksa poistaa kuonat joten tuo on ihan humpuukia.

Vierailija
15/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se "normiläski" on peittänyt sen selluliitin alleen. Nyt laihtumisen myötä tullut näkyvillä. Se läski ihan itte päättää mihin se tulee ja mistä se lähtee, siihen ei millään treeneillä pysy vaikuttaan.

Vierailija
16/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduin paljon ja samoin kävi. Käyn kuntosalilla ym. Näytän paljon pahemmalta.

Itse en kyllä koe näyttäväni pahemmalta kuin ennen, kun liikkuminen on muovannut vartaloni terveen ja kauniin näköiseksi. Ei selluliitti tietysti mitään kaunista ja upeaa ole :) Olen silti itseeni tyytyväisempi kuin aiemmin,vaikka sellua näyttäisikin olevan enemmän.

T.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme