Vilkaisin ohimennen yhteen asuntoon ja siellä oli
mies ihan ilkosillaan! Voinko haastaa hänet oikeuteen henkisestä raiskauksesta?
Kommentit (13)
Älä kurki sisään toisten ikkunoista, urpå!
Et. Näistä on jo oikeuden päätös, että kotonaan saa olla alasti.
Vierailija kirjoitti:
Olin kulkemassa ohi kun satuin vilkaisemaan sinnepäin. En minä mitään kurki!
Porvoossa onkin tunnetusti suuret ikkunat, joista näkee hyvin sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kulkemassa ohi kun satuin vilkaisemaan sinnepäin. En minä mitään kurki!
Älä vilkuile. Keskity liikenteeseen.
jos minä ( mies ) vaihdan vaatteita ikkunan edessä,ja joku nainen kävelee ohi ja huomaa sen,olen itsensäpaljastaja.
jos nainen vaihtaa ikkunan edessä vaatteita ja minä satun sen huomaamaan,olen tirkistelijä.
ettäpä että...
Jos ei varsinaisesti esitellyt itseään ikkunassa saatat itse saada syytteen kotirauhan rikkomisesta.
Mä näin joskus teininä, kun oikaisin hämärällä omakotitaloalueen läpi kaverilta kotiin, pariskunnan harrastamassa seksiä niiden keittiönpöydällä. Oli siis tosiaan hämärää ja heillä iso, suojaamaton ikkuna kävelytien vieressä, sisällä kaikki valot päällä. Oli kyllä sellainen esitys näyteikkunassa, ettei sitä voinut olla näkemättä, ja mietin, että tekivätkö tahallaan vai eikö ihmiset todella tajua.
Vierailija kirjoitti:
Mä näin joskus teininä, kun oikaisin hämärällä omakotitaloalueen läpi kaverilta kotiin, pariskunnan harrastamassa seksiä niiden keittiönpöydällä. Oli siis tosiaan hämärää ja heillä iso, suojaamaton ikkuna kävelytien vieressä, sisällä kaikki valot päällä. Oli kyllä sellainen esitys näyteikkunassa, ettei sitä voinut olla näkemättä, ja mietin, että tekivätkö tahallaan vai eikö ihmiset todella tajua.
Jäitkö masturboimaan ikkun eteen?
Oliko katsekontaktia?
Vain silmillä voi raiskata henkisesti.
pjmhn jo ser hvpn szöztdyhn