Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä eroon kuvitelmasta, että olisi "liian vanha"

Vierailija
02.08.2018 |

Mulla on joku henkinen blokki enkä voi osallistua yliopiston bileisiin ja muihin tapahtumiin, koska kuvittelen olevani liian vanha. Jotenkin ajattelen kaikkien pitävän mua yli-ikäisenä tai erilaisena ja tulee olo, että en kuuluisi joukkoon. Miten päästä eroon näistä kuvitelmista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla sama mut mulla auttaa se että syön terveellisesti ja pysyn siten nuorekkaana ja energisenä, ja ikänumero ei niin haittaa sit, ja itsetunto pysyy hyvänä. myös huumorintaju ja rento elämänasenne auttaa. ei saa kritisoida itseään liikaa. rohkeesti vaan mukaan :)

Vierailija
2/7 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet vaan. Hyvin harvaa oikeasti kiinnostaa.

Olin itse yli 30 kun opiskelin yliopistossa, ammatinvaihto tavoitteena. Ei ollut perhettä silloin ja olin uusi paikkakunnalla, niin osallistuin joihinkin opiskelijarientoihin. Aluksi hävetti mennä, mutta ei kukaan jaksanut asiaa ihmetellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei loppujen lopuksi ketään se sun ikäs kiinnosta. Jos jännittää niin mene aluksi vaan käymään alkuillasta parilla. Myöhemmin voit jäädä sitten remuamaan jos juttu luistaa kavereiden kanssa ja on hauskaa.

Vierailija
4/7 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ikää 45+ silloin kuvitelmasi on oikea

Vierailija
5/7 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet vaan. Hyvin harvaa oikeasti kiinnostaa.

Olin itse yli 30 kun opiskelin yliopistossa, ammatinvaihto tavoitteena. Ei ollut perhettä silloin ja olin uusi paikkakunnalla, niin osallistuin joihinkin opiskelijarientoihin. Aluksi hävetti mennä, mutta ei kukaan jaksanut asiaa ihmetellä.

Mä jotenkin järkitasolla tajuan tän, mutta tunnepuoli haraa vastaan. Jos meen vaikka juttelemaan jollekin, niin tulkiset kaiken nihkeyden johtuvan mun iästä, vaikka parempiakin selityksiä löytyy

Vierailija
6/7 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ikää 45+ silloin kuvitelmasi on oikea

Höpsistä. Kun itse opiskelin ja hengasin kaljalla lipaston bileissä niin ois vaan ollut mielenkiintoista jutella jonkun 60v opiskelemaan lähteneen mummon kanssa :) Eri asia toki joku 45v vastaeronnut kiimainen setämies joka tulee opiskelijabileisiin pienessä sievässä parin seksinnälkäisen kaverinsakin kanssa.

Vierailija
7/7 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä yksi huomio: yliopistossahan tosiaan opiskelee hyvin värikästä porukkaa. Ei siis muistuta amista ikäjakautumaltaan (suurin osa alle 20), vaan sanoisin että useimmat ovat 25 nurkilla, suuri ryhmä suoraan lukiosta tulleita, moni sijouttuu akselille 30-40v. Toki tässäkin on varmaan alakohtaisia vaihteluita. Varmaan joillain aloilla porukka on nuorempaa ja enemmän opiskelijaputkessa opiskelevaa (kauppatieteellinen?) kun taas esim teknisillä aloilla ikäjakautuma on todella suurta.