Kannattaako värjäyttää ripset kosmetologilla?
Yritin värjätä ripsiä kotona, mutta tulos ei ole kovin vakuuttava. Minulla on pitkät mutta aika harvat ripset ja tuntui ettei väri tarttunut. Kannattaako käydä kosmetologilla värjäyttämässä vai onko tulos siellä sama? Pidennyksiä ja tuuhennuksia en aio laittaa.
Kommentit (15)
Minä en edes tajua miten ripset pystyisi värjäämään kotona kun sllmien pitää olla kiinni ja väri pitää levittää tosi taiten että menee tasaisesti? Tekee yhden silmän kerrallaan? Itse en ole koskaan kokeillut eikä ole mitään haluakaan ryhtyä sotkemaan noin. Käyn aina kosmetologilla.
Olen värjäyttänyt kerran, minulla on pitkät ripset, joissa on vaalea osa kärjessä. Mitään hyötyä värjäyksestä ei ollut, joten ripsivärillä mennään.
Tulos on ihan sama. Jos sulla on pitkät ja harvat ripset, kuten itsellänikin on, niin eihän se väri sitä ripseä mitenkään tihennä ta paksunna. Joten sitten on vähän tummemmat, ilman ripsiväriä edelleen ankean näköiset ripset. Itse olen jättänyt värjäyttelyn kokonaan pois kun kuitenkin tarvii ripsiväriä silti.
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes tajua miten ripset pystyisi värjäämään kotona kun sllmien pitää olla kiinni ja väri pitää levittää tosi taiten että menee tasaisesti? Tekee yhden silmän kerrallaan? Itse en ole koskaan kokeillut eikä ole mitään haluakaan ryhtyä sotkemaan noin. Käyn aina kosmetologilla.
Ei tarvi olla edes silmä kiinni. Itse käytän sellaista väriä, joka levitetään ripsiväriharjan näköisennä harjalla. Ihan silmä auki, samaan tapaan kuin ripsari. Aineen vaikutusaikana silmät voi olla auki ja voi puuhailla mitä vaan. Hyvin toimii.
Ei mun mielestä kannata. Ripsien värjäys on yhtä tyhjän kanssa, jos on tottunut käyttämään ripsiväriä. Se värjäys on niin ohut, että se näkyy vain vähän aikaa, eikä tuuhenna ripsiä yhtään. Ja se lähtee parissa viikossa pois. Jos haluat että ripset erottuu, joudut joka tapauksessa lisäämään ripsiväriä.
Mulla on tummat ja melko pitkät ripset, mutta väri katoaa kärkeä kohden. Testasin josko värjäyttäminen auttaisi, mutta eroa ei huomannut ollenkaan.
Kannattaa ottaa värjäyksen lisäksi se "ripsipermanentti" eli ripsien kestotaivutus. Sitten ne värjätyt ripset jopa näkyykin :) Itse otin ennen lomia ja otan uudelleen muutaman viikon päästä, ennen kuin lähden seuraaville lomille. Kulmakarvat toki myös samaan syssyyn.
Eli tällä kombinaatiolla kannattaa ehdottomasti.
Minä kävin kosmetologilla. Kyllähän se vähän ilmettä kirkasti, ei mitenkään merkittävästi. Minulla on lyhyet ja vaaleahkot ripset. Voithan joskus ap käydä kosmetologilla kokeilemassa. Sittenpä tiedät :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tummat ja melko pitkät ripset, mutta väri katoaa kärkeä kohden. Testasin josko värjäyttäminen auttaisi, mutta eroa ei huomannut ollenkaan.
Vaaleampiverisillä kavereilla värjäyttäminen kyllä toimii hyvin.
Kosmetologilla kannattaa mielestäni värjäyttää. Pitää vaan muista pyytää, että kosmetologi antaa värin vaikuttaa ripsissä tarpeeksi kauan. Jotkut alkavat putsata liikaväriä pois jo parin minuutin kulua ja siinä ajassa väri ei ehdi kunnolla tarttua ripsiin. Minimi on 15-20 minuuttia ja kyllä väri silloin ainakin minun vaaleissa ripsissäni näkyy ja pysyy monta viikkoa.
Mulla on aika vaaleat ripset ja värjään itse kotona, ihan hyvin onnistuu kun väri on aika paksua eikä valuvaa. Levitän värin vaan ripsiin, molempiin silmiin kerralla ja silmät on koko ajan auki. Ei mene silmiin kun on tarkkana :)
age is just a number kirjoitti:
Kannattaa ottaa värjäyksen lisäksi se "ripsipermanentti" eli ripsien kestotaivutus. Sitten ne värjätyt ripset jopa näkyykin :) Itse otin ennen lomia ja otan uudelleen muutaman viikon päästä, ennen kuin lähden seuraaville lomille. Kulmakarvat toki myös samaan syssyyn.
Eli tällä kombinaatiolla kannattaa ehdottomasti.
Mä otin kerran tuon ripsipermanentin ja oli täysin turha. Kun ne ripset kerran on harvat, niin ne on harvat vaikka mikä permanentti olisi, ja siis huonon näköiset ilman ripsaria.
Vierailija kirjoitti:
Kosmetologilla kannattaa mielestäni värjäyttää. Pitää vaan muista pyytää, että kosmetologi antaa värin vaikuttaa ripsissä tarpeeksi kauan. Jotkut alkavat putsata liikaväriä pois jo parin minuutin kulua ja siinä ajassa väri ei ehdi kunnolla tarttua ripsiin. Minimi on 15-20 minuuttia ja kyllä väri silloin ainakin minun vaaleissa ripsissäni näkyy ja pysyy monta viikkoa.
Sävyksi kannattaa myös ehdottomasti valita se tummin, sinimusta. Se sinisyys ei ripsissä näy, mutta se on paljon syvempi musta kuin se toinen pelkkä musta vaihtoehto. T: 9
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sävyksi kannattaa myös ehdottomasti valita se tummin, sinimusta. Se sinisyys ei ripsissä näy, mutta se on paljon syvempi musta kuin se toinen pelkkä musta vaihtoehto. T: 9
Tämä totta! :)
Pls vastatkaa!!! Onko eroa kosmetologin tekemällä värjäyksellä ja kotivärjäyksellä?
Ap