Tylsää seksiä?
Moi, olen reilu nelikymppinen mies ja ajattelinpa nyt kysäistä teidän mielipidettä minua jo vuosia ahdistaneeseen tilanteeseen..?
Elän siis pitkässä parisuhteessa ja saan seksiä käytännössä aina kun sitä haluan mutta ongelma on seksin laatu. Vaimoni ei oikein osallistu talkoisiin mitenkään, ja olemme kangistuneet aika vahvasti kaavoihin, puristele rintoja, tyydytä hänet sormin, lusikassa ja sitten takaapäin kunnes laukean... Hän saattaa esileikin aikana joskus käsin hyväillä minua hetken, suihin ei suostu ottamaan kuin kerran kaksi vuodessa ja miehenä sen huomaa että hän tekee sen pakosta... Suuseksiä hän ei halua vastaanottaa eikä ole valmis mihinkään muuhunkaan muutokseen... Minä taas rakastan antaa suuseksiä naiselle...
Asiasta on puhuttu mutta tilanne ei vaan korjaannu millään... Tilanne on nyt mennyt siihen etten häneltä juuri seksiä haluakkaan, mieluummin vedän sitten käteen, tuntuupahan edes joltakin...
Mutta parisuhteen jatkuvuus alkaa olla vaakalaudalla tällä menolla, kun tietää että hyvääkin seksiä on olemassa...
Kommentit (57)
Suuseksiin voi auttaa se, että oikeasti teet sen niin kuin vaimo haluaa, et niin kuin se sun mielestä kuuluisi tuntua vaimosta hyvältä.
Meinaan vaan, että jos nainen ei anna sun nuolla, niin sillä on huono kokemus asiasta taustalla.
Muutoin toki ikävä tilanne, enkä lähtisi sinua tässä hirttämään. Vinkkinä vain.
Ymmärrän sua. Meillä kans pitkä suhde ja sitä samaa yksitoikkoista aina vain. Itse haluisin kaikkea vaihtelua mut mies on se kenen mukaan aina mennää..
Minkäpäs teet jos toinen ei halua eikä halua kertoa miten se tulisi tehdä paremmin. Olen ollut hyvin samantapaisessa tilanteessa joskus ja osittain olen vieläkin joten aloittajaan on helppo samaistua.
Kiitoksia fiksuista vastauksista :)
Muutama lisämaininta kommenttien pohjalta,
suuseksiä en siis ole hänelle päässyt antamaan käytännössä ikinä, han menee kuoreen kun vaan ehdotankin... Ei kuulemma vaan pidä siitä..? Mitkään yhdessä runkkaamiset, vibrat, asut tms. on täysin poissuljettuja juttuja. Olen asiasta sanonut kierrellen ja kaarrellen sekä suoraan mutta eipä tässä mikään ole auttanut.
Mutta otanpa vielä kerran kissan pöydälle, katsotaan mihin se johtaa...
Ehkä ei osaa nauttia koko hommasta ollenkaan, vaan osallistuu vain just sen verran kuin on pakko, koska niin pitää parisuhteessa tehdä?
Oli mun eukko samantapainen suhteemme alussa, ihan kuin ei olisi kunnon hoitoa koskaan saanutkaan ja suuseksiä kun aioin antaa niin jalat meni lukkoon, häpeili kai tavaraansa.
Koska hän on huono puhumaan haluistaan ja seksistä ylipäätään, en ole enempiä kysellyt vaan tehnyt kaikenlaista ja katsonut mikä toimii.
Vuosien ankara koulutus on tuottanut tulosta, suuseksi, lelut ja pieni hurjastelu menee nykyään ihan hienosti, mutta edelleen homma on melko yksipuolista, eli minä hoidan ja toinen on kyydissä. Mutta se on jo paljon parempi kuin mitä se oli silloin joskus.
Moi,
kyllä hän nauttii kun homma tehdään hänen kaavallaan, eli sormilla hyväillen. Ja olipa vaimolla ennen minua hyvin vilkas ja kokeilunhaluinen seksielämä, nyt vaan ei enää onnistu mikään..? Ja kokeiltu on monenlaista juttua mutta tahtovat jäädä yhteen kertaan...
Aina kuitenkin muistaa mainita että aina olen saanut kun olen halunnut... Nyt vaan en enää halua... Työn ja habituksen puitteissa olisi varmaan kohtuullisella vaivalla saatavana ns. irtonumeroita mutta eivätpä nekään juuri houkuta...
Joo sen kun ihmiset tajuaisivat (meinasin kirjoittaa että naiset, mutta onhan näitä molemmissa), että ei se pelkkä antaminen riitä jos vaihtelu puuttuu.
Seksuaaliterapia voi auttaa paremmin kuin tämä palsta.
Olen ikäisesi mies ja sanoisin että en pystyisi olemaan tuollaisessa suhteessa. Kun on elämässään kokenut joskus hyvää ja vaihtelevaa seksiä niin ei tuollaiseen ankeuteen pysty tottumaan millään.
Joku ehdotti seksuaaliterapiaa. Miksi ap:n nainen sinne lähtisi, kun hän ei nimenomaan halua muuttaa seksielämää mitenkään?
Se olisi sitten aivan eri asia jos nainen kertoisi että on estoja eikä osaa nauttia seksistä kuin tietyllä tavalla, häpeilee tms. ja itse kaipoaisi apua näihin.
Joskus pitää vaan hyväksyä että me ihmiset ollaan seksuaalisesti erilaisia. Toiset eivät halua vaihtelua, eivät koe mieluisaksi kokeilla uutta. Ei sekään väärin ole. Semmoset eivät vaan sovi yhteen kokeilunhaluisemman ja vaihtelua kaipaavan kanssa, koska ennen pitkää väistämättä toinen osapuoli turhautuu seksuaalisesti ja menettää halunsa.
Viisas kommentti. Joskin puolison aloitteesta tapahtuva hienovarainen vaihtelu voi avata uusia ovia. Paino sanalla voi. Kokemusta on ja jos ei mitään koskaan yritä niin mitään ei varmasti koskaan saakaan.
Vierailija kirjoitti:
Moi,
kyllä hän nauttii kun homma tehdään hänen kaavallaan, eli sormilla hyväillen. Ja olipa vaimolla ennen minua hyvin vilkas ja kokeilunhaluinen seksielämä, nyt vaan ei enää onnistu mikään..? Ja kokeiltu on monenlaista juttua mutta tahtovat jäädä yhteen kertaan...
Aina kuitenkin muistaa mainita että aina olen saanut kun olen halunnut... Nyt vaan en enää halua... Työn ja habituksen puitteissa olisi varmaan kohtuullisella vaivalla saatavana ns. irtonumeroita mutta eivätpä nekään juuri houkuta...
Täh? Tuohan tekee asiasta ns open and shut case. Hän ei pidä sinua seksuaalisesti viehättävänä henkilönä. Eikä viitsi edes yrittää.
En tule koskaan ymmärtämään, miksi niin moni mies sietää tämmöistä ala-arvoista kohtelua vaimolta tai vastaavalta. Pihalle, ja uusi tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Tuohan tekee asiasta ns open and shut case. Hän ei pidä sinua seksuaalisesti viehättävänä henkilönä. Eikä viitsi edes yrittää —
Mahdollista minustakin. Kumppani voi käyttäytyä noin jos seksi on lähinnä velvollisuus, ja/tai seksiä on koska parempaa ei ole saatavilla, mutta varsinaista intohimoa ei ole.
On myös täysin mahdollista, että nuorempana ennen teidän pitkää suhdetta kokeili sitä sun tätä ja totesi ettei ole hänen juttu vaan nauttii juuri perusseksistä rutiinikaavalla.
Oli miten oli, lopputulos on sama: seksi on niin tylsää sulle että kohta ei ota edes enää eteen. Mäkin sanoisin että nyt asia puheeksi huolella. Sano selvästi että kommentti siitä että aina saat kun haluat ei ole se asia mikä on pielessä ja että tämä puhutaan nyt yhdessä auki.
Lähtee seksuaaliterapiaan, kun mies kertoo, ettei seksielämä ole kunnossa ja lukkojen avaamiseen tarvitaan apuja. Siellä etsitään ratkaisuja umpikujaan. Ketään ei paktoteya mihinkään. Tämä edellyttäen, että rakastaa miestään yhä.
Kiitos :) Erinomaisia vastauksia, nostanpa tänään ns. kissan pöydälle, katsotaan miten käy..?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei osaa nauttia koko hommasta ollenkaan, vaan osallistuu vain just sen verran kuin on pakko, koska niin pitää parisuhteessa tehdä?
Oli mun eukko samantapainen suhteemme alussa, ihan kuin ei olisi kunnon hoitoa koskaan saanutkaan ja suuseksiä kun aioin antaa niin jalat meni lukkoon, häpeili kai tavaraansa.
Koska hän on huono puhumaan haluistaan ja seksistä ylipäätään, en ole enempiä kysellyt vaan tehnyt kaikenlaista ja katsonut mikä toimii.
Vuosien ankara koulutus on tuottanut tulosta, suuseksi, lelut ja pieni hurjastelu menee nykyään ihan hienosti, mutta edelleen homma on melko yksipuolista, eli minä hoidan ja toinen on kyydissä. Mutta se on jo paljon parempi kuin mitä se oli silloin joskus.
on hämmentävää kun lukee näitä. Tämän olisin voinut kirjoittaa itsekkin. Meillä on myös juuri näin. Vaimon kun saa lämpimäksi niin kyllä hän vastaanottaa orgasminsa, ei siinä mitään, mutta kaikenkaikkiaan seksielämä on laimeeta. Hän haluaa aina samallatyylillä orkkunsa, joita saa kyllä helposti, ei siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi,
Täh? Tuohan tekee asiasta ns open and shut case. Hän ei pidä sinua seksuaalisesti viehättävänä henkilönä. Eikä viitsi edes yrittää.
En tule koskaan ymmärtämään, miksi niin moni mies sietää tämmöistä ala-arvoista kohtelua vaimolta tai vastaavalta. Pihalle, ja uusi tilalle.
Mulla taas tulee tuosta mieleen että onko ne kokeilut ja kokemukset silloin olleet epämieluisia...tehnyt tai tehty asioita jotka tuntuneet epämiellyttäviltä ja nyt pitää rajat tiukkina?
Vierailija kirjoitti:
on hämmentävää kun lukee näitä. Tämän olisin voinut kirjoittaa itsekkin. Meillä on myös juuri näin. Vaimon kun saa lämpimäksi niin kyllä hän vastaanottaa orgasminsa, ei siinä mitään, mutta kaikenkaikkiaan seksielämä on laimeeta. Hän haluaa aina samallatyylillä orkkunsa, joita saa kyllä helposti, ei siinä mitään.
Ikävä kuulla etten ole ”ongelmani” kanssa yksin :)
Mulla oli kesäprojektina keskittyä naisen nautintoon ja sen teinkin. Vaihtelua ja kaikkea mistä tiedän hänen pitävän. Paljon. Loma loppui ja laitoin stopin. Ei enää ohimeneviä vihjailevia hyväilyjä, ei tekstareita, ei mitään mikä viittaa seksiin. Hänellä on ollut tällä viikolla ovulaation aika ja se on näkynyt käytöksessä. Nukkumaan mennessä uinut kainaloon ja odottanut että tekisin jotain. Olen halaillut ja suukotellut, silitellyt hiuksia jne mutta en ole koskenut lähellekään nännejä tai alakertaa, nainen ollut ihmeissään kun palvelu loppui kuin seinään. Aloitin uuden hyvän kirjan lukemisen, kyllä se aina huonon seksin voittaa. Itseäkin himottaa mutta kun tietää mikä itselle on lopputulos eikä toinen varsinaisesti minua halua vaan palvelujani, niin antaa olla. Voisin kiusallani vielä tänään lämmittää ulkosaunan ja -kylvyn, mutta vain itseäni varten.
Mielenkiinnolla odotan, miten monta viikkoa vai kuukautta menee että se tuppisuu saa asian tiimoilta otettua puutteensa puheeksi. Voi olla ettei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kuulla etten ole ”ongelmani” kanssa yksin :)
Mulla oli kesäprojektina keskittyä naisen nautintoon ja sen teinkin. Vaihtelua ja kaikkea mistä tiedän hänen pitävän. Paljon. Loma loppui ja laitoin stopin. Ei enää ohimeneviä vihjailevia hyväilyjä, ei tekstareita, ei mitään mikä viittaa seksiin. Hänellä on ollut tällä viikolla ovulaation aika ja se on näkynyt käytöksessä. Nukkumaan mennessä uinut kainaloon ja odottanut että tekisin jotain. Olen halaillut ja suukotellut, silitellyt hiuksia jne mutta en ole koskenut lähellekään nännejä tai alakertaa, nainen ollut ihmeissään kun palvelu loppui kuin seinään. Aloitin uuden hyvän kirjan lukemisen, kyllä se aina huonon seksin voittaa. Itseäkin himottaa mutta kun tietää mikä itselle on lopputulos eikä toinen varsinaisesti minua halua vaan palvelujani, niin antaa olla. Voisin kiusallani vielä tänään lämmittää ulkosaunan ja -kylvyn, mutta vain itseäni varten.Mielenkiinnolla odotan, miten monta viikkoa vai kuukautta menee että se tuppisuu saa asian tiimoilta otettua puutteensa puheeksi. Voi olla ettei koskaan.
Kyllä, tuollaisten valtapelien pelaaminen tekee aina hyvää suhteelle. Tsemppiä, hyvä siitä tulee!
Passiivinen kumppani ja kaavamainen seksi on kyllä mullekin ajan kanssa himot tappava yhdistelmä.
Mä esim. tykkään että välillä runkkaillaan yhdessä, ja välillä mies tyydyttää mut vibralla ja otan sit häneltä oikein pitkästi suihin, seksiasentoja vaihdellaan eri kerroilla ja paikkoja eli ei aina sängyssä. Joskus ihan kylmiltään hommiin ilman esileikkejä ja joskus pidemmällä kaavalla. Siitäkin tykätään että mies runkkaa mun suuhun ja minä masturboin samalla. Perusseksiäkin on toki usein. Minun mies ei nuole, mutta ei se ole kynnyskysymys kun muuten on seksielämä virkeää ja vaihtelevaa. Tänään aion ottaa mieheltä yllärinä autossa suihin, ei se ole minulta pois että välillä tekee vain toisen onnesta soikeaksi.
Jos seksielämä ei pelaa, parisuhteelta putoaa yksi tärkeä pohja. Koita nyt vielä sanoa ihan suoraan mutta syyttelemättä että seksielämä ei nyt tyydytä sua. Kokemuksesta tosin sanon et harvoin nuo asiat ratkeaa puhumalla eikä odottelemalla ihmettä, toisten kanssa vaan sujuu ja toisten kanssa ei vaikka rautalangasta vääntäisi.