Hellekauden viimeinen päivä käsillä. Täällä jätämme terkkuja poismenevälle superhelteelle!
Kommentit (21)
Kyllä se varmaan hetken jatkuu ... satunnaisesti. Että siitäs saat!
Oispa jo marraskuu. Se on vuoden ikävin kuukausi, mutta voittaa tämän helteen 6 - 0.
Kiitos kesä 2018, olit mitä parhain ❤️❤️❤️
Joka hetkestä onnellinen...
Helteet ei haitanneet, mutta olen iloinen siitä että kohta ei enää tarvitse kuunnella jatkuvaa säästä valittamista. :D
Onneksi meillä sunnuntaihin asti vielä lämmin, ja ensi viikolle näyttää +24. Ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Helteet ei haitanneet, mutta olen iloinen siitä että kohta ei enää tarvitse kuunnella jatkuvaa säästä valittamista. :D
Amen.
Vierailija kirjoitti:
Luulet vaan. ennen kuin huomataankaan on märkä, kylmä ja pimee ja voi sitä nurinan määrää.
Suomalaiset valittaa aina, jos ei säästä, niin aina löytyy joku itkun aihe.
;)
Asunnossa jatkuvasti 30 astetta. Jos sen verran viilenisi että asunto jäähtyy normaaliin 22 asteeseen. Niin sitten voi taas olla hellettä. Tällä hetkellä helle haista vit..
Helteet jatkuu. Nyt nautitaan!!! 😎😎
28, 26 ja 25 näyttäisi tuleville päiville.
Ensi viikollakin 23-24 astetta, mutta yölämpötilat laskee 22 asteesta 14 asteeseen, nukkuminen sujuu mukavammin ja se on tosi jees.
Ollut kyllä samaan aikaan ihana ja kamala kesä, onneksi sain lomailla kaikki nämä helteet! ☀️❤️
Vierailija kirjoitti:
Odotapa vaan syystalven kalseita sateita ja sitä kun lunta on liikaa tai liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meillä sunnuntaihin asti vielä lämmin, ja ensi viikolle näyttää +24. Ihan ok.
Joo 24 on mainio. Sen sijaan 31 on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun kävit! Ei tule ikävä 😁
Jos ikävä tulee, niin voi lohduttautua sillä, että ensi kesänä se on taas täällä! Ilmaston muutos on fakta. Talvet tulevat olemaan sateisia ja ainakin vähälumisia- Kovia myrskyjä tulee olemaan. Uusia hyöneis- ja eläinlajeja tulee. Nyt jo punkit ovat levinneet Kemin korkeudelle. Loiset lisääntyvät, sellaiset joita ei ennen Suomessa ole tavattu.
Paluuta entiseen ei ole. Paras totutella lämpöön, pian sitä ei pääse pakoon mihinkään. Vauhti on ollut hurjaa, ja tuskin tästä hidastuu ainakaan.
Ja ihmiset kohauttavat harteitaan... Pelottaahan se. Pannaan pää pensaikkoon.
Nukahdin lattialla olevalle patjalle iltakymmeneltä viimeinen muistikuva oli ikkunasta puhaltava viileä ilma, heräsin klo 2 yöllä. Puin reikäisen pellavapaidan ja iloitsin, kohta ohi.
Vielä heinäkuun toisella viikolla av:lla oli monta kommenttia että "en viitsi sitä tuuletinta sen kahden helleviikon vuoksi hankkia". Sää on ikuinen ylläri.
Kivaa oli niin kauan kuin sitä kesti, nähdään taas ensi kesänä!
Hyvästi, älä tule takaisin, et ole tervetullut.
Jyväskylään näyttää vielä hellelukemaa ensi viikollekin muutaman viileämmän päivän jälkeen.