Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tavaroidenne* epäloogisia säilytyspaikkoja

Vierailija
01.08.2018 |

Eli säilytättekö jotain asiaa kotona, mökillä, töissä jne. epäloogisessa paikassa?

Säilytän itse laastareita keittiön laatikossa kaulimen ja folion kaverina, en ensiapukaapissa tai pesuhuoneessa. Enkä tiedä miksi. Niin vain on.

*joo joo tuhmajonnet, please...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sängyn alle pinottuna kirjoja ja cd-levyjä.  

Vierailija
2/4 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytän maalarinteippirullaa keittiössä ruokailuvälinelaatikossa.

Siihen on looginen selitys: tarvitsen rullaa aina keittiössä, kun merkkaan pakastimeen laitettavia purkkeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dödö ja lääkkeet on yöpöydän laatikossa, en edes tiedä miksi. Ne vaan on.

Vierailija
4/4 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asuessa musta on tullut aika epälooginen, kun tarvii löytää asiat itse ja se riittää. Tilaa riittää, mutta...

-Pidän alkoholilaseja olohuoneen kirjahyllyssä maalisiveltimien vieressä, ihan eri huoneessa kuin kaikkea juotavaa.

-Eteisen hattuhyllyllä on käyttämättömät kukkaruukut, ei yhtään vaatetta.

-Olohuoneen ikkunalla ei ollut ikkunalautaa, mistä en tykännyt, joten nostin Ikean seinähyllyn sohvan selkänojalle.

-Ko. hyllyllä on tuhkakuppi, johon laitan syödyn purukumin, jos ei muuta alustaa ole. En ole ikinä polttanut.

-Keittiössäni ei ole ainoatakaan laatikkoa, vaikka kaappeja on toistakymmentä. Aterimet ovat mulla kuivauskaapin ritilässä, kun en tarvi sitä astiankuivaukseen.

-Mulla on yksinasuvan talouteen nähden ylimitoitetusti vaatekaappeja (7 kaappia erinäisille vaatteille) ja vielä vh, joten kaikki "vaatekaappini" ovat täynnä mitä ihmeellisintä tavaraa. Yhden tankoihin olen laittanut kangaspakkoja. Yhdessä on taidetarvikkeet.