Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää nää laihduttajat, jotka syövät kananmunista vain valkuaiset

Vierailija
01.08.2018 |

Jättävät parhaan ravinnon siitä syömättä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan sinä muita säälit. Kunhan elät sen oman elämäsi niin kuin itse haluat ja parhaaksi näet. 

Vierailija
2/20 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltuainen on superruokaa iholle. Aasialaiset syövät paljon kananmunia, ja etenkin keltuaisia, ja siksi heillä on todella nuorekkaat ihot. Välttävät myös auringonsäteitä, jotteivät saisi ennenaikaisia ryppyjä.

Katsoin nimittäin jotain aasialaiseen kauneuteen liittyvää dokkaria joskus joltain maksukanavalta, ja siinä ihmettelin tuota runsasta kananmunansyöntiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä jätän kun on sydänoperaation jälkeen kielletty kananmunien keltuaisten syönti. Mulla siis niiden syönti samoin kuin muut ruokavaliotekijät nostaa kolesterolia erittäin voimakkaasti. 10 % suomalaisista ilmeisesti tällainen perimä epäonnekseen.

Vierailija
4/20 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä jätän kun on sydänoperaation jälkeen kielletty kananmunien keltuaisten syönti. Mulla siis niiden syönti samoin kuin muut ruokavaliotekijät nostaa kolesterolia erittäin voimakkaasti. 10 % suomalaisista ilmeisesti tällainen perimä epäonnekseen.

Miksi sitten syöt kananmunia lainkaan?  Älytöntä tuollainen erottelu. Et siitä valkuaisen proteiinista mitään hyödy ilman keltuaista.

Vierailija
5/20 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö toi teoria ravinnon kolesterolin vaikutuksesta veren kolesteroliin kumottu jo vuosia sitten?

Se ilmeisesti ei toimi ihan niin yksinkertaisesti, että syömällä paljon kolesterolia veren kolesterolipitoisuus kohoaisi. Mikä on ihan ymmärrettävää kun syöty ruoka meneen ruoansulatukseen, eikä suoraan verenkiertoon.

Vierailija
6/20 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö keltuaisia koska pierut haisee sitten niin pahalle.

Vierailija
7/20 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö toi teoria ravinnon kolesterolin vaikutuksesta veren kolesteroliin kumottu jo vuosia sitten?

Se ilmeisesti ei toimi ihan niin yksinkertaisesti, että syömällä paljon kolesterolia veren kolesterolipitoisuus kohoaisi. Mikä on ihan ymmärrettävää kun syöty ruoka meneen ruoansulatukseen, eikä suoraan verenkiertoon.

Olet aivan oikeassa. Ihmiset on vuosikymmenien aikana niin peloteltu oikeasta ravinnosta, ettei ne raukat enää ymmärrä kuin teollisen paskan päälle. Ja sitä hehkuttavat :)

Vierailija
8/20 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunien kolesterolivaarat on kumottu jo ajat sitten!

Sen sijaan katkarapujen korkeisiin kolesterolimääriin on alettu kiinnittää enemmän huomiota.

Vierailija
9/20 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksi bodarit sitten pieree haisupommeja, ja silti syövät vain valkuaiset???

Vierailija
10/20 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttajille on liikaa ruokaa. Kai kuorit lapsellesi myös kurkusta pois kuoren koska lapsesi ei tykkää siitä? ;)

Vierailija
11/20 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keltuainen on superruokaa iholle. Aasialaiset syövät paljon kananmunia, ja etenkin keltuaisia, ja siksi heillä on todella nuorekkaat ihot. Välttävät myös auringonsäteitä, jotteivät saisi ennenaikaisia ryppyjä.

Katsoin nimittäin jotain aasialaiseen kauneuteen liittyvää dokkaria joskus joltain maksukanavalta, ja siinä ihmettelin tuota runsasta kananmunansyöntiä. 

Aasialaiset kuten intialaiset, afganistanilaiset ja bangladeshilaiset?

Vierailija
12/20 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kersasiko niitä valmiiksikeitttyjä munia sieltä kaupasta tahdoo? Kai osaat sanoa ei?

Vierailija
13/20 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin työleirille ja nälkäleirille lihavat ihmiset töitä tekemään. Ehtii tehdä muutakin kuin syödä.

Vierailija
14/20 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kananmunien kolesterolivaarat on kumottu jo ajat sitten!

Sen sijaan katkarapujen korkeisiin kolesterolimääriin on alettu kiinnittää enemmän huomiota.

Tarkoittaako tuo myös "katkarapuja"?

Vierailija
15/20 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduttajille on liikaa ruokaa. Kai kuorit lapsellesi myös kurkusta pois kuoren koska lapsesi ei tykkää siitä? ;)

Mitä haluat tällä viestilläsi sanoa?

Vierailija
16/20 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimaiset ihmiset mässäävöt itsensä niin lihaviksi etteivät ne enää mahdu lentokoneessa yhdelle penkille. Silloin voi jäädä kotiin. Lentämistä ei ole heille tarkoitettu.

Vierailija
17/20 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää tupakoijat ja alkkikset enemmän

Vierailija
18/20 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä mitkään luonnonvarat riitä siihen, että lihavia ihmisiä ruokitaan ylenmääräisesti. Yksi lihava pystyy syömään ties kuinka paljon lihaakin. Joku pihvi koko ajan mieles.

Vierailija
19/20 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Tyksistä saamani materiaalin mukaan asia on niin, että tietyn perimän omaavilla veren kolesterolipitoisuus nousee voimakkaasti esim. siitä munankeltuaisen ja muiden perinteisesti kolesterolivaarana pidettyjen ruokien myötä. Sen sijaan suurimmalle osalle ihmisiä ravinnon kolesterolilla ei ole niin voimakasta vaikutusta veren kolesteroliin joten heidän on ihan ok olla hysterisoimatta noista.

Vierailija
20/20 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIksi bodarit sitten pieree haisupommeja, ja silti syövät vain valkuaiset???

Ne on proteiinipieruja, lisäravinteista sun muista johtuvaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä