Olen hakemassa siivoustyötä. Paljon on palkka? :)
En saa netistä selkoa, eli siis palkkaus TES:in mukainen. Siivoustyö ma-pe 8h päivässä.
Eli paljon se olisi suunnilleen? :)
Kommentit (13)
Harjoittelijan palkka 1497e. Miinus verot tietenki.
Vierailija kirjoitti:
En saa netistä selkoa, eli siis palkkaus TES:in mukainen. Siivoustyö ma-pe 8h päivässä.
Eli paljon se olisi suunnilleen? :)
Hetihän tuon saa selville.
https://www.pam.fi/wiki/kiinteistopalvelualan-tyoehtosopimus.html
Harjoittelija 9,45€ ja palkkaryhmä ykkösen normi tp 10,50€. Ensi vuonna korotuksia ja sitten esim pr 1 10,67€.
Kiinteistöpalvelualan tessistä löydät palkkataulukot.
Mun palkka harjotteli aikana oli 10,85 ja tällä hetkellä palkka on 11,05.
Teen 8h päivää.
Vierailija kirjoitti:
Teen 8h päivää.
Ja sen verran jatkan, että tämä on ensimmäinen siivous firma missä olen töissä ja minulla ei lainkaan kokemusta.
Enkä ole kouluttautunut alalle.
Vierailija kirjoitti:
2800-3600e/kk saan itse
Kolmivuoro työ?
Itse tein ja sain 1200 e netto ja täydet tunnit. Pari vuotta lisää työkokemusta ja olisin saanut 1400 e käteen.
Ei kiitos.
Riippuu missä siivoaa. Tehdassiivouksista saa eniten palkkaa, toimisto siivoukset kuuluu alimman palkan kastiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen 8h päivää.Ja sen verran jatkan, että tämä on ensimmäinen siivous firma missä olen töissä ja minulla ei lainkaan kokemusta.
Enkä ole kouluttautunut alalle.
Normi palkka aloittelijalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2800-3600e/kk saan itse
Kolmivuoro työ?
Taitaa olla 24/7 työ tai sitten on yrittäjä. Ei muuten pääse siivoksella noihin tuloihin.
onnee sulle, sitte haet vielä muutama sata kertaa jotta pääset työhaastatteluu asti ja sama rumba ties kuinka monta kertaa ja sitte yhteiskunta sylkee vielä naamalle kun olet työtön ja nostat tukia
9-10e tunti