Citymarketin mainokset misogynistisiä, että ällöttää!
Siis en ymmärrä noita Citymarketin mainoksia. MINKÄ TAKIA niitä *mukamas* yritetään kohdistaa miehille, kun NAISET tekevät 80 % ostoksista! Nuo ovat niin naurettavan misogynistisiä, ja missä ovat kaikki naiset ja LGBTQ-henkilöt. Tuon kokoisen kauppaketjun ei ole varaa tehdä tuollaisia mainoksia, jotka eivät tuota yhtään mitään. Antaa huonon kuvan kaupasta ja koko K-ryhmästä.
Kommentit (4)
Mistä tiedät, ettei mainoksen mies ole homo? Vaikka yhtyisi naiseen kesken mainokseen niin silti voisi olla bi.
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaa tähän!!!
Jaa muistaakseni on tutkittu, että miehet laittavat ostoksiina enemmän rahaa ja myös ostavat enemmän kuin maiset. Tämä tosin sotii sitä stereotyyppistä kuvaa, jota jatkuvasti viljellään jenkkileffoissa. Kannattaa siis kohdentaa mainostusta miehiin jotka on selvästi impulsiivisempiä ostajia toisin kuin maltillisesti ja hillitysti käyttäytyvät naiset.
Vastatkaa tähän!!!