Sisarvaimot - uusimmat tiedot perhe tilanteesta
Onko kenelläkään tietoa onko viides vaimo jo tullut, onko Robyn lähtenyt ja miten heillä menee. Netistä en löydä mitään jaksoja joita katsoa jälkikäteen.
Katso lähetysajat : Sisarvaimot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4740)
Jossain vanhassa jaksossahan Kody yritti paikata tätä puutetta lähtemällä kerran nuorempien tyttöjen kanssa reissuun ja oli ihan pihalla tyttöjen jutuista. Tyttöjä nolotti ja huomasi että välit olivat kiusalliset. Se tuotti myötähäpeää jo katsojallekin!
Tuntuu, että Kodylle on tärkeää nimenomaan tuntea itsensä miehiseksi ison lapsiluvun kautta, viis siitä, että välittäisi aidosti niistä lapsistaan tai pitäisi heitä tasa-arvoisina keskenään.
Totta. Muutamiin isompiin lapsiin vähän läheisemmät välit. Vaimot onneksi panostaneet lapsiinsa.
Osa aikuisista lapsista on poistunut julkisuudesta, kuten Aspyn ja Logan. Heillä kaikilla yksiavioiset suhteet. Joitakin vuosia sitten, kun kysyttiin niin eivät olleet kiinostuneet polyamoriasta.
Kai sitä on sivusta tarpeeksi nähnyt tuossa perheessä. Tuntuu, että vanhemmat lapset huomanneet isänsä suosivan Robynia.
Tyypillistä Kodyn itsekästä persoonaa, että kaikkien lasten pitäisi luopua parisuhteistaan, kavereistaan ja opiskella vain etänä, että hysteerikko isä pääsee milloin haluaa kylään. Ajatteleeko ollenkaan muiden näkökulmaa.
Viimeisin jakso oli järkyttävä: Kody valmis heittämään poikansa ulos (Janellen) kotoa kun eivät suostu elämään 24/7merityksissä.
Jäätävä uhakilu/syyllistys lopussa kun Janelle/Christine viettävät omalla porukalla juhlapyhät, siis katso Kodyn silmissä oli HULLU, ja "perustelut" vielä hullummat.
+Se kun sanoi ettei poikansa osaa tulkita lääketieteellistä artikkelia kun ei ole koulutusta: vaikka ei joakista latinakielistä sanaa ehkä ymmärrä, noissa on yleensä kyllä ihan selkokielellä alustus/tiivistelmä/lopputulema.
Enkä usko, että missään tutkimuksessa on päädytty siihen, että vaatteet pitää vaihtaa kauppakäynnin jälkeen/ antaa postinmolla vuorkausi ulkona/ pyyhkiä kauppatavarat kotona....
Tuo Kody on kyllä niin omahyväinen. Onneksi se Janelle ja Christine sanovat sille asiat suoraan. Tuntuu että se ei välitä enää yhtään näistä muista lapsista. Tämä Robynin kehonkieli vaikuttaa hyvin mielistelevältä. Hyvin epäaito ihminen. Säälittää tämä Meri. Matelee tuon Kodyn edessä.
Robynin kommentit kuinka oli muutkin kosineet, ja valinnan varaa olisi ollut kuulosti selittelyltä. Ehkä selittelyltä jopa itselleen?
Varmaan Robyn hoksannut, että se mitä tavoitteli onkin ihan silkkaa p..sk..aa.
Alkuun oli innoissaan sai Kodyn huomion tuoreimpana vaimona ja nautti kun koronan varjolla eristäytyivät muusta perheestä.
Nyt tajuaa, että Kody on vanha sekaisin oleva ukko. Käyttäytyy kuin despootti, ei näe kun oman napansa, vanhimmat lapsetkin huomanneet millainen on.
Vaimot ansaitsevat parempaa, toivottavasti myös muut ymmärtävät lähteä.
Mulla on sellainen tunne, että Robyn tulee loppupeleissä vetämään vielä lyhyemmän korren kuitenkin. Hän pelasi peliä saadakseen haluamansa, mutta palkinto menettää hohtonsa, kun hän tulee huomaamaan millainen Kody todella on ja minkä äijän on saanut ristikseen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen tunne, että Robyn tulee loppupeleissä vetämään vielä lyhyemmän korren kuitenkin. Hän pelasi peliä saadakseen haluamansa, mutta palkinto menettää hohtonsa, kun hän tulee huomaamaan millainen Kody todella on ja minkä äijän on saanut ristikseen.
Sitä saa mitä tilaa, nauttikoon nyt huomiostaan! :D
En usko että kukaan noista jaksaa Kodya katsella elämänsä loppuun saakka.
En itse juuri käytä somea, mutta olen miettinyt kun kaikenlaisia kohuja aina tulee ties mistä aiheista, että onko Kodyn käytös ole saanut kohua aikaan?
On meinaan aika kylmää kyytiä ollut viime jaksot!
Oliko uusimmassa (TLC:n) jaksossa Janellen kommentti että alkaa väsyä moniavioisuuteen tukea Christinelle, vai onko hänkin lähdössä? Hyvä jos on!
Miten tuo voi kohdella noita poikiaan noin halveksuvasti?!?! Uskomatonta. Uhriutuu, syyttää, suuttuu, vääntelee asiat omaksi parhaaksi. Hyi hitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa, nauttikoon nyt huomiostaan! :D
En usko että kukaan noista jaksaa Kodya katsella elämänsä loppuun saakka.
En itse juuri käytä somea, mutta olen miettinyt kun kaikenlaisia kohuja aina tulee ties mistä aiheista, että onko Kodyn käytös ole saanut kohua aikaan?
On meinaan aika kylmää kyytiä ollut viime jaksot!
Kyllä tuolla instan jenkkisivuilla ainakin Kody on lynkattu aika perusteellisesti :D ja Robyn on Sobyn-Robyn, kun itkee koko ajan.
Kody vaatii, että muiden pitäisi luopua kaikesta ja koko muusta elämästä hänen takiaan. Minkälainen isä vaatii lapsiaan luopumaan seurustelukumppaneista, että isä pääsee pyörähtämään silloin kuin haluaa. Kody on itse narsistinen tyranni, eikä kuuntele muita ollenkaan. Gabriel on tosi fiksu ja haluaisi olla perheensä kanssa, mutta Kody vaan luo draamaa.
Oon aina ihmetellyt miten noista lapsista on tullut niin järkeviä, kun perheen aikuiset vaan sekoilee, muutetaan yhtäkkiä eri osavaltioon ilman mitään järkevää suunnitelmaa ym. Tai siis Robynin lapsista en ehkä niin sanois.
Ei Kody halua enää näitä muita vaimoja kuin Robynin. Meri voi notkua, on pelannut hänet jo kauas fyysisestä läheisyydestä. Kaksi muuta saa pidettyä etäällä näillä järjettömillä vaatimuksillaan. Tietää heidän valitsevan lapset.
Luulen, ettei Kodyn varallisuus riitä huolehtimaan kaikista. Janelle ja Christine varmasti vastaavat lähes kokonaan taloudestaan. Samoin Meri omastaan.
Robynia elättää. En ihmettelisi, jos paljastuisi kunnon salasuhde kokoelma muiden naisten kanssa. Joihin valuu rahaa. Koronaa ei pelkää, haluaa vaihtaa vanhat naiset nuorempiin. Käyttää tekosyynä.
Meri kyllä lähinnä säälittää nykyään. En tiedä miksi roikkuu perheessä mukana kun Kody ei häntä näe kuin ystävänä (jos niinkään), mutta ihmetyttää tuo Merin mateleminen Robynin edessä. Meri ilmeisesti oli myös se joka Robynin Kodylle alunperin bongasi ja yllytti tutustumaan paremmin. Meri myös tuota tarinaa ylpeänä ja vitsaillen kertoo, onko se joku kulttuurijuttu noissa piireissä sitten että vaimot bongaa miehelle uusia vaimoja.
On vielä kateellinen aikuisille pojilleen joilla normaalia elämää tyttöystävineen. Kun hän ei saa kuin itkevän, kuluneen vaimon seuraa ei saa kukaan muukaan seurustella.
Ei osoittanut minkäänlaista empatiaa itkevää poikaansa kohtaan. Eikä silloinkaan kun Ysabel itki ja rukoili häntä mukaan leikkaukseen. Tuijotti molempia inhoten ja ilmeellä että et oo tosissasi.
Hullu, täys hullu.
Todellakin hylännyt muut lapset paitsi Robynin lapset. Katkera ja ilkeä.
you tubessa nähtävät jaksotkaan eivät ole reaaliajassa vaan ainakin 1v sitten kuvattuja