Miksi minulla on outo fiilis?
Miehen kanssa nähtiin ekan kerran, vietettiin pitkä tovi ja tultiin juttuun niin hyvin kuin vain ujo ihminen (minä) voi tulla tuntemattoman kanssa. Mies halusi kovasti mennä jatkamaan treffejä johonkin, mutta meidän olisi pitänyt mennä hänen autollaan enkä mene tuntemattomien kyytiin. Muutenkin halusin jo kotiin, vaikka viihdyin. Minulla on sitoutumiskammoa sun muuta ja kaipaan treffien jälkeen omaa rauhaa jotta voin miettiä, mitä haluan.
Meninkin täysin paniikkiin heti alussa, kun huomasin että saatamme jopa tulla hyvin juttuun ja ilta voi hyvinkin venyä ja johtaa jopa johonkin koskemiseen, mitä en tosiaankaan tahdo tehdä ekoilla treffeillä. Onneksi ei sentään niin pitkälle menty.
Treffien jälkeen miehestä ei kuulunut mitään. Paitsi sitten useita tunteja myöhemmin. Yleensä minua kehutaan maasta taivaisiin, mutta mies ei ole sanonut sanaakaan minusta tai treffeistä.
Lopulta sanoin ihan suoraan, että sinusta tulee jotenkin outo fiilis, puhupa suoraan. Minä en menetä siinä yhtään mitään eikä minun tarvitse olla vieraskorea ihmisille, jotka eivät edes yritä tehdä mitään minun eteeni.
Livenä hän oli kyllä asiallinen, ihan ok pukeutunut, käyttäytyi rauhallisesti ja ihan normaalisti julkisella paikalla. Viesteissä hänestä tulee vain todella omituinen tunne, sellainen kalsea ja totinen.
Kommentit (13)
Sitten hän vielä sanoi, että vaikka tapaisimme uudestaan niin se ei tarkoita että mistään tulee välttämättä mitään. Meillä oli aiemmin riita (kyllä, tuntemattoman kanssa) koska minä hermostuin kun mies totesi ihan yhtäkkiä hyvien treffien jälkeen, että ehkä hän ei sitten ole sitä mitä minä etsin ja kannattaa varmaan jättää homma tähän.
Tästä suutuin koska juuri hetkeä aiemmin olimme olleet ihan hyvässä hengessä ulkona ja mies halusi jatkaa iltaa ties kuinka pitkään ja kyseli että onko minulla ideoita mihin voitaisiin mennä. Mielessäni pyöri koti (yksin), mutta en sanonut sitä ääneen.
Enkä minä ymmärrä tuollaista että ihminen muuttuu pienessä hetkessä aivan täysin toisenlaiseksi. Miksi olet livenä mukava ja haluat jatkaa iltaa, mutta viesteissä yhtäkkiä sanot että ehkä on sitten parempi jättää tähän. Jopa minä, ujo ihminen osaan kyllä keksiä tekosyyn painua vit-tuun jos en halua olla tuntemattoman seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta oletko Kivikissan sinkku pikkusisko?
En.
Kyllä kuka tahansa osaa paeta epämiellyttävästä tilanteesta jollain verukkeella. Sen sijaan mies vain tarinoi ja kyseli ja kertoili ja yritti miettiä mihin voisimme mennä vielä ennen kuin hänen täytyy mennä kotiin. Ja kaiken tämän jälkeen täydellinen hiljaisuus useamman tunnin ajaksi. Minulla on vain tosi outo fiilis. Eipä ole koskaan ennen ollut tällaista hyvien (!!!) treffien jälkeen. Tämä on vain OUTOA.
Vaikuttaa kyllä kovasti siltä, että mies ei ole itsevarma. En sano epävarma, koska se voi kuulostaa muultakin kuin huonolta itsetunnolla. Minä uskon nimenomaan, että mies ei usko minua kiinnostavan tippaakaan. Ei kukaan muuten voi käyttäytyä noin omituisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa kyllä kovasti siltä, että mies ei ole itsevarma. En sano epävarma, koska se voi kuulostaa muultakin kuin huonolta itsetunnolla. Minä uskon nimenomaan, että mies ei usko minua kiinnostavan tippaakaan. Ei kukaan muuten voi käyttäytyä noin omituisesti.
*Itsetunnolta
En jaksa tuhlata aikaani. En minä TARVITSE mitään parisuhdetta enkä todellakaan itke sinkkuutta. Mutta kun koskaan ei tiedä. Siksi haluan yleensä antaa mahdollisuuden. Tässä tapauksessa mahdollisuus ei liene kannattavaa, koska mies on noin nyhverö.
Ei tullut mieleen, että mies ajatteli että et ole kiinnostunut kun et halunnut jatkaa iltaa?
Muutama tunti on aika lyhyt aika.
Kerroit että haluat itse treffien jälkeen aikaa miettiä mitä haluat. Ehkäpä mieskin mietti tahollaan ja totesi että ehkä ei kuitenkaan.
Miksi oletat että olet jokaiselle miehelle unelmien nainen? Outo lähtökohta.
Voithan itsekin laittaa viestin, että oli kivaa ja otetaanko uusiksi.
"Minä en menetä siinä yhtään mitään eikä minun tarvitse olla vieraskorea ihmisille, jotka eivät edes yritä tehdä mitään minun eteeni."
Tuota en tosin sanonut hänelle.