Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Festareiden maksurannekkeet uusin asiakkaiden huijaus.

Vierailija
31.07.2018 |

"Alle 2 euron summia festivaali ei palauta."

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005774513.html

Hinnat on määritelty niin, että jokaiselta kävijältä jää se 1-2 euroa rannekkeeseen. Laskekaapa millaisia summia ne tuolla voivat ryöstää käviöiltä kun jokainen jättää rahansa sinne rannekkeeseen. Ärsyttää tämä vuosi vuodelta paheneva ihmisten huijaus. Boikotoikaa festareita jotka tätä huijausta käyttävät.

Tekniikka mahdollistaisi rannekkeella maksamisen suoraan tililtä, mutta ahneet eivät tätä halua. Haluavat varastaa muiden rahat.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jouduin töiden puolesta olemaan maksurannekefestarilla tänä vuonna, ja asiakkaana en menisi todellakaan jos festarilla olisi ranneke. Ensinnäkin oli mahdotonta arvioida etukäteen paljon rahaa tulee menemään, joten rannekkeelle oli pakko ladata reilusti enemmän rahaa kuin muuten aikoisi edes käyttää, VARMUUDEN VUOKSI, jos yhteydet ei pelaisikaan. No rannekkeet ei toimineetkaan vaikka jengi oli ladannut satoja euroja, eikä muu maksuvaihtoehto tietysti käynyt. 

Ranneke tuottaa vaan lisäriesaa ihmisille kun ensin perustetaan tili, ladataan rahaa ja sitten maksetaan euro tai kaksi siitä, että saadaan OMAT rahat takaisin.

Ei tuo ole palvelua vaan riisto. Itse boikotoin festarin tarjoiluja niin että ostin kaikki safkat sun muut kaupasta alueen ulkopuolelta. 

Blokeilla tää oli viime vuonna ja toimi hyvin, silti en tykännyt siitä, että piti maksaa siitä että saa omat rahansa takaisin. Maksan jo pankille palvelumaksut, eikä mikään festari ole tän säädön arvoinen.

Periaatteesta en tykkää vaikka toimisikin, kiristystä.

Sun kannattaa varmaan ostaa tontti erämaasta ja rakentaa sinne mökki. Siirryt omavaraistalouteen vielä hyvän sään aikana.

Tulevaisuudessa tulet tägäämään kaikkea, et pelkästää rannekkeella festareilla.

62/64 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimi Ilosaaressa. Jonot meni paaljon nopeammin kuin käteisellä ja korteilla sählätesssä.  Palautusrahat tuli parissa päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rannekkeen ”rekisteröinti” vielä kalastelee ikähaarukkaa, sukupuolta, tms. niin ettehän ilman eri maksua ala mitään totuudenmukaisia tietoja sinne kirjoittamaan. Olette pelkkiä muuleja big datassa.

Vierailija
64/64 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rannekkeen ”rekisteröinti” vielä kalastelee ikähaarukkaa, sukupuolta, tms. niin ettehän ilman eri maksua ala mitään totuudenmukaisia tietoja sinne kirjoittamaan. Olette pelkkiä muuleja big datassa.

Mitä enemmän siitä big datasta on minun dataa sen parempi minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme