Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia seurustelusuhteita teidän teineillä on ollut?

Vierailija
30.07.2018 |

Kuinka pitkiä, tuliko sydänsuruja jne kertokaa kaikenlaisia kokemuksia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin aloitti 11v "seurustelun" tapaamansa pojan kanssa, suhde päättyi 4 vuoden jälkeen. Olivat enemmänkin hyviä kavereita, sanonut näin itsekin. Heti tuon jälkeen löysi poikaystävän koulusta, ovat nyt olleet jo vuosia kuin paita ja peppu. Häät ovat pian. Tulevat loistavasti toimeen ja ovat aina puhaltaneet yhteen hiileen vaikeidenkin asioiden edessä. En voisi olla onnellisempi...

Vierailija
2/3 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen poika pelasi fpsää ja rassasi mopoja ja moottoripyöriä koko nuoruutensa kaiket vapaa-ajat. Ajattelin kyllä , että siinä on potentiaalinen peräkamarin pullamössöpoika. Lähti opiskelemaan ja pam yks tyttö pyydysti sen poikakaverikseen ja ovat asuneet yhdessä nyt pari vuotta.

Keskimmäinen tyttö 17 v harrastaa suht poikavaltaisia harrastuksia ja kavereina on laumoittain myös poikia. Varsinaisia seurustelusuhteita ei ole ollut, koska neiti on tullut luonteeltaan liikaa äitiinsä.

Nuorin poika 16 v pelaa tietokonepelejä kaiken aikaa ja peliryhmään kuuluu myös tyttöjä. Seurustelu ei kiinnosta vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini tilasi netistä keinovaginan. Olisi pitänyt edes piilossa, mutta ensin löysin lähetyslomakkeen ja sitten itse vaginan wc:stä....voih. Pientä kiusaantumista:( ehkä mä olen kalkkis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi