Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ristiriitaiset signaalit mieheltä

melinda
30.07.2018 |

Tapaamani mies käyttäytyy oudosti. Tunsin hänet ennestään koululta, jolloin hän ei vaikuttanut itsekeskeisyyttään olevan yhtään kiinnostunut kenestäkään, vaikka oli jostain kumman syystä helvetin suosittu ja häntä pidettiin hauskana tyyppinä, minusta hän vaikutti elämäänsä kyllästyneeltä. Hän vaikutti minusta ääliöltä, suoraan kuin jostain high scool draamasta joka saa kaiken lautasella. Itse olen iältäni paljon vanhempi. Saatuaan työharjoittelupaikan eikä enää paljoa koululla käy, eikä hän käy missään sosiaalisissa tapahtumissakaan, kuin ehkä viime lukuvuonna. Luulisi tuollaisen bilettävän minkä kerkiää. Mutta hän sattuu olemaan vastatalon naapurini. Kerran nähtyäni minut viime talvena pihalla juttelemassa kaverini kanssa, hän alkoi vaikuttaa kiinnostuneelta, juttelimme lyhyesti niitä näitä. Näin on tapahtunut sen jälkeen pari kertaa, samoin viime lukuvuonna pyöräillessä kouluun ohimennen. Eniten ihmetyttää miten hän on muuttunut kuin eri ihmiseksi, yrittää olla huomaavainen ja mukava, mutta ei kuitenkaan esim. ehdota treffejä. Se ei ole uskottavaa, koska muistan ihan eri ihmisenä koulusta. En ajatellut hänestä enempää olevan kuin tuttavana/kaverina kiinnostunut, kunnes hän tuli sattumalta vastaan kaupungilla ja moikkasi niin iloisesti mielestäni oudolla äänellä, kuin olisi yrittänyt muuttaa ääntään, joka sai epäilemään jostain syystä onko muutakin. Odottaakohan tuommoinen mies tällaiselta mahdolliselta puumanaiselta aloitetta. Hän minusta matkii eleitäni, ikä on minusta erittäin creepyä ja outoa. sekä ettei hän puhu suoraan mistään, vaan olettaa että törmään häneen pihalla. Sen takia olen ruvennut stressaamaan, että puenko hyvät vaatteet vaikka kun käyn pyykkituvalla, mikä on minusta aika vituttava tilanne. Sillä jostain syystä olen muuttunut uteliaaksi tämän suhteen. Epäilen, että hän on narsisti ja saa tuosta jotain, että haluaa että ihastun häneen ja jättää sitten roikkumaan yhteydenpidon. Pihalla tapaaminen on niin satunnaista, että tapahtuu korkeintaan muutaan kerran vuodessa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme