Teleperformance
Onko kukaan työskennellyt yrityksessä Teleperformance? Hakevat Kreikkaan työntekijää.
Kommentit (12)
Työskentelin TP:llä Ateenassa 6vk. En suosittele kenellekkään! Kuudessa viikossa jo mielenterveys melkein lähti.
Hyvää firmassa on 2 viikon ilmainen hotellimajoitus sekä se, että he maksavat lennot Ateenaan. Siinä se. Firma lupasi myös maksaa kiinteistövälittäjän joka hoitaa työntekijöille asunnon "helposti". Kuitenkin kun kävimme välittäjän kanssa katsomassa asuntoja, oli meitä kansainvälinen 20-30 henkilön ryhmä katselemassa asuntoja YHDEN välittäjän kanssa. Asunnon joutui loppupeleissä hoitamaan itse, mikä ei ole niin helppoa Ateenassa. HR ei auta työntekijöiden asioiden hoidossa oikeastaan millään lailla. Koulutus 4 viikkoa kl 930-1730, asioiden hoitaminen ei kreikassa onnistu viikonloppuisin tai myöhään iltaisin. Pankkiasiat täytyy siis hoitaa ilman firman apua ennen koulutusta aamuisin. Ja jos myöhästyt, ei firma sitä hyväksy. Ja kreikassa asioiden hoidossa menee tovi jos toinenkin..
Palkkaus on todella huono Kreikan elintasoon verrattuna. Supermarketeissa todella kallista, paljon kalliimpaa kuin Suomessa. Saat verojen jälkeen noin 900 euroa käteen joka ei tosiaankaan ole tarpeeksi Kreikassa asumiseen.
Työntekijät firmassa mukavia mutta ilmapiiri todella negatiivinen. Taukoja 8h päivän aikana 45minuuttia ja niitähän sitten valvotaan että jokainen noudattaa. Jos vessahätä iskee taukojen käyttämisen jälkeen, et saa mennä vessaan. TP on kuin oma pieni keskus jossa valvotaan jokaista liikettä. Aivan pahaa tekee kun edes ajattelen asiaa. Nyt ainakin tiedän mitä en halua työelämältä. Päätin tämän hässäkän jälkeen muuttaa muualle töihin, Teleperformancea en suosittele edes pahimmalle viholliselle.
Suomessa Tampereella oli ainakin ok työnantaja
Nostan vanhaa ketjua, olisiko lisää kokemuksia? Kiinnostaisi lähteä ulkomaille.
Aika rajusti eka kommentoi, varmaan liioitteli asiaa. Itse saanut erittäin lämpimän ja mukavan kuvan Kreetan TP toimistosta :) Ei tosin ole Ateenassa. Jokainen suhtautuu työhön eri tavalla, on paljon itsestään kiinni, positiivinen asenne jne.
Itse oon kaksi vuotta ollu TPllä ja on tähän mennessä paras työpaikka. Palkka toki alhainen mutta myyntityötä eli provikoilla saa hyvin nostettua. Ainakin meidän tiimissä tuntuu et työnantaja pitää meitä ihmisinä eikä robotteina. :)
Teleperformancella Chaniassa Kreetalla hyvä meininki! Suosittelen kokeilemaan :)
Jos tykkää kommuuniasumisesta niin TP Chaniassa sitä on tarjolla. Saari on mukava, mutta työnantajana en suosittele.
Up, olisiko kellään viimeaikaisia kokemuksia Ateenasta? Kreikassakin on kova inflaatio ja kaiketi vuokrat nousseet tosi reippaasti, tuleeko TP:n palkalla vielä toimeen?
Thessalonikissa on vähän edullisempaa asuminen kuin Atenaassa. En ymmärrä miksi kaikki haluaa ruuhkaiseen Ateenaan tunkea, kun asunnot on kuitenkin jossain lähiössä ja soluja ja varsinkin jos ja kun on muitakin vaihtoehtoja.
Mitä tämä firma tekee? Kuulostaa nimen perusteella joltain puhelinhuijausjutulta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä firma tekee? Kuulostaa nimen perusteella joltain puhelinhuijausjutulta.
... ja kun luin Wikipediasta, niin sitähän se onkin. Ja myös perintäfirma.
Varmasti hienoin työpaikka, mitä voi olla, missä saa Boriksen ja Viton kanssa käydä perimässä erääntyneitä laskuja.
Itse työskentelin v. 2009-2010 Ruotsissa , aspassa. Hyvä työnantaja