Miten ihmeessä otan eron puheeksi? Toinen tyytyväinen liitossa
En ymmärrä, mitä tehdä. Pitkä liitto, ollaan enää kuin kämppiksiä tai kaverit. Hellyyttä ei lainkaan. Seksiä erittäin vähän ja huonoa. On puhuttu, puhuttu ja puhuttu. Mielestäni ero olisi paras vaihtoehto, asiat eivät tule tuosta muuttumaan.
Miten ihmeessä sanon parhaalle ystävälle, että haluan erota? Hän on tyytyväinen, onnellinenkin.
Kun valitan seksistä, hän sanoo, että se on hänestä hyvää. Olen kertonut, näyttänyt ja pyytänyt, mitä tarvitsisin, mutta ei.
Mitä ihmettä teen?
Kommentit (22)
Hän on sanonut, että on onnellinen ja että on tyytyväinen seksiin. Ei halua muuta eikä suostu muuhun. Kysyin näitä kun ajattelin, että siitä voisi alkaa keskustelu. Sanoin suoraan, että minusta seksielämämme on surkeaa. Hän tietää sen siis kyllä koko ajan. Hän ei kysynyt, olenko onnellinen. En saanut jatkettua.
No voihan kaksi veetä että se minun aloitukseni lukeminen oli taas vaikeaa jos ei mahdotonta.
Näistä asioista on puhuttu kirjaimellisesti tuhansia kertoja.
Olen kertonut, että tarvin hellyyttä, haleja, kosketusta, mutta ei.
Olen puhunut seksistä, kuinka tarvisin sitä. Välillä kuukausia ilman. Olen tehnyt jokaisen aloitteen. Välillä yritin, etten tee, sitten olin vain ilman seksiä.
Olen kiintynyt häneen. Rakastan häntä. Helpompi olisikin jos en välittäisi.
Tarvisin tuntea olevani haluttu naisena. Ei vain ystävä-rakastettu.