Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ottaa päähän mun ex-mies, joka ei koskaan sanonut suoraan, että olin idiootti

Vierailija
30.07.2018 |

Siis. Näin jälkeenpäin ajateltuna olen ollut ihan kamala siinä suhteessa. Mies ei koskaan sanonut mitään, ei koskaan!!! Js sitten yhtä äkkiä erosi ja löysi toisen naisen. Nyt on niinkuin minua si olisi koskaan ollut olemassakaan.

Suututtaa, että mies ei puhunut koskaan. Olimme 8 vuotta yhdessä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia ihmiset eivät puhu tunteistaan?

Vierailija
2/7 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä missä miehen olisi kannattanut avata kanssasi keskustelu käytöksestäsi niin sinun olisi pitänyt käyttäytyä asiallisesti mutta nää on näitä, harmi että havahduit liian myöhään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ajatteli että aikuinen ihminen tajuaa itse olevansa kamala, ilman että siitä täytyy erikseen hänelle sanoa.

Vierailija
4/7 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä missä miehen olisi kannattanut avata kanssasi keskustelu käytöksestäsi niin sinun olisi pitänyt käyttäytyä asiallisesti mutta nää on näitä, harmi että havahduit liian myöhään.

häh? Mies kehui minua aina. Ilmeisesti kehui vaan mielikseni. Minusta mies teki väärin kun valehteli.

Vierailija
5/7 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä on väärin olla parisuhteessa ihmisen kanssa, jota pitää idioottina. Miksi mies ei eronnut aiemmin? Siksi, ettei tarvitse olla yksin. Nössä mies. Oletko varma, että uusi nainen on yhtään sen parempi...

Vierailija
6/7 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai minun olisi pitänyt kayttäytyä asiallisemmin, mutta en edes tiennyt että käyttäydyin huonosti. Vasta eron jälkeen mies on vihapäissään luetellut syitä.

ap

Vierailija
7/7 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai minun olisi pitänyt kayttäytyä asiallisemmin, mutta en edes tiennyt että käyttäydyin huonosti. Vasta eron jälkeen mies on vihapäissään luetellut syitä.

ap

oletko varma, että olet oikeasti ollut "idiootti"? Mies saattaa sanoa noita syitä siksi, koska ei halua ottaa suhteen rikkomisesta vastuuta. Onhan tuo tosi kätevä tapa tietysti siirtää vastuu sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän