Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras suudelmasi jonka olet saanut?

Vierailija
30.07.2018 |

Kerro siitä? Itse vain haaveilen sellaisesta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista yksittäistä suudelmaa, mutta treffailin jonkin aikaa miestä, joka suuteli todella hyvin! Se juttu ei kestänyt, mutta kiihkeät suudelmat muistan edelleen.

Yläasteella ensimmäisellä kunnollisella poikaystävälläni oli ihanat huulet! Sellaiset mukavan paksut. Poika oli muutenkin erittäin söpö. Toki oman lisukkeensa antoi varmaan sekin, kun ensirakkauden huumassa kaikki oli vielä niin uutta ja ihmeellistä. Poika poltti tupakkaa, ja jotenkin sekin tuntui silloin jännittävältä ja maistuikin hyvältä.

Jotenkin vanhemmiten kunnon suutelu on jäänyt vähemmälle huomiolle. Nuorena sitä ei taas muuta halunnut tehdäkään.

Vierailija
2/12 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä...en ole koskaan tykännyt suutelusta, jotenkin limaista ja ällöä. En nauti siitä. Kielisuudelmat pahimpia. Suudelman jälkeen tuntuu että pitää saada huuhdella suu.

(Ja seksistä tykkään ja suuseksistä kyllä). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisuudelma.

Vierailija
4/12 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli se eka kokemus suudelmista yhdeltä Tapsalta kirjaston vessassa.  Jäi ihana muisto, oli niin söpö poika ja osasi pusutella nätisti!  Olin kai 14 vee.  Tapsa 15.

Vierailija
5/12 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä...en ole koskaan tykännyt suutelusta, jotenkin limaista ja ällöä. En nauti siitä. Kielisuudelmat pahimpia. Suudelman jälkeen tuntuu että pitää saada huuhdella suu.

Tykkäät suuseksistä saajanapa tietennii.

Vierailija
6/12 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuteleminen on yleensä ihan mukavaa ei siinä mitään, mutta vain yhden miehen kanssa se on ollut huikeaa. Kielisuudelma tältä mieheltä vei jalat alta. Uskomattomat huulet ja mikä taito. Harmi, että mies johon sitten myöhemmin rakastuin, ei omaa näin maagisia huulia. Mieheni on kuitenkin muuten parempi rakastaja.

Vierailija
7/12 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmän olutpullon kanssa suoritettu märkä ja kiihkeä imuttelu.

Sinkkumies

Vierailija
8/12 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui 90)m-luvulla. Tapasin miehen yökerhossa ja ihastuin heti. Hän oli vaihtamassa junaa kotipaikkakunnallani (matkalla Ilosaari-rockiin) ja pitkän vaihtoajan vuoksi hänellä oli aikaa hengailla yökerhossa. Tapaamisemme eteni nopeasti suuteluiäun joka oli _fantastista_, saatoin miehen asemalle junaan ja hän pyysi minua mukaansa festareille. Kadun vielä tänäkin päivänä etten lähtenyt!!! revin ja kirjoitin miehelle puhelinnumeroni passini (uskokaa tai älkää) sivusta. Pari päivää myöhemmin tuli soitto, voitteko uskoa että tämä kultakimpale SOITTI ettei voi tavata minua koska oli tavannut Ilosaaressa jonkun muun :( Tarina on TOSI. Ilmeisesti tämä mies halusi suhteen, mitähän olisi tapahtunut jos olisin lähtenyt...

Vierailija
9/12 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppusilmään olen saanut parhaan kielisuudelmani.

Vierailija
10/12 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juustoisen pissavehkeen suutelu on kyllä ei sitten yhtään ällöä.

Vierailija
11/12 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppusilmään olen saanut parhaan kielisuudelmani.

Kuitenkin tarkoitat, että antanut.

Vierailija
12/12 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20v poika ja nainen oli 42v joogamaikka. Jotenkin se ihastu muhun ja lähdin leikkiin mukaan. Kun se alko imuttaa niin tuntu et alakerta räjähtää. Imi kieltä sillai kun olis ottanu suihin. Olin siinä rautakankena ja mietin fudistuloksia ette laukee shortseihin, mutta myönnän että tahmeeksi meni. En muutenkaan tiennyt seksistä yhtään mitään ennenku tämä ihana nainen näytti ja opasti. Nyt olen 41v ja sitä en vaan unohda ja en ole ikinä kokenut samanlaista ja tuskin tulen kokemaan enää.