Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia, kun minua kiihottaa työkaverin tuoksu ja lähellä oleminen.

Vierailija
30.07.2018 |

Olemme samassa toimistossa töissä. Jos juttelen hänen kanssaan tai kuljemme toistemme ohi ja hänen olkapäänsä koskettaa omaani, suorastaan kostun. Toisaalta tämä tilanne nolottaa mutta toisaalta olen välillä suoraan sanottuna aivan kiimassa hänen läsnäolostaan. mikähän miunua vaivaa? Olemme olleet samassa työpaikassa useita vuosia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihastunut. On luonnollista.

Vierailija
2/9 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kumpikin varattuja. Pelkään vain nolaavani itseni. Tosin olen huomannut hänen hymyilevän minulle ja hän katsoo usein myös rintojani, olen huomannut jos joudun kumartamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on normaalia, olen itsekin "hieman" ihastunut työkaveriini ;)

Vierailija
4/9 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Työpaikan vaihto tai seksuaaliviettiä heikentävä lääkitys tuo avun.

Vierailija
5/9 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sen pöydän alle ja anna kunnon suikkarit.

Vierailija
6/9 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Sen on tarkoitus johtaa astutukseen.

Vierailija
7/9 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme kumpikin varattuja. Pelkään vain nolaavani itseni. Tosin olen huomannut hänen hymyilevän minulle ja hän katsoo usein myös rintojani, olen huomannut jos joudun kumartamaan.

Kysy puolisoltasi mitä sinun pitäisi tehdä.

Vierailija
8/9 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia, tosin silloin molemmat osapuolet olivat vapaita. Asia ok, jos säilyy flirtin puolella, mutta jos mennään loppuun saakka, silloin täytyy pystyä pitämään pää pystyssä jälkeenkin päin, vaikka juttu ei jatkuisikaan. Eli järki mukaan, vaikka tunteet pelissä onkin.

Vierailija
9/9 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään epänormaalia ja olen myös varattu, miehestä en vielä tiedä. Istun samassa toimistossa miehen kanssa johon olen todella ihastunut, kostun joka päivä monta kertaa pelkästään hänen lähellään olemisesta. Joudun pitämään pikkuhousunsuojia tämän takia.