Ero edessä, eikä kumpikaan halua ottaa vauvaa
Miten lain mukaan nyt pitäisi toimia? Onko olemassa joku pykälä joka pakottaa sen_kakaran jommalle kummalle?
Kommentit (13)
Eiköhän joku laitos sen ota adoptioon.
Sossuun mars. Lapsi otetaan adoptioon mielihyvin.
Vaikka AP tod näk rölli, niin tiedän erittäin läheltä tapaukse, jossa kumpikaan vanhemmista ei halunnut 9-vuotiasta lasta. Lopulta isä otti lapsen luokseen asumaan.
Miettikää, haluatteko luopua lapsestanne ihan kokonaan (antaa adoptoitavaksi) vai antaa hänet vain toiseen kotiin tai laitokseen kasvatettavaksi. Sitten otatte yhteyttä lastensuojeluun. Sitä kautta lapsellenne järjestyy joko adoptiovanhemmat tai sijaisperhe.
Voit tietysti ensin kysellä sukulaisiltasi, pystyisikö ja haluaisiko joku ottaa lapsenne kasvatettavakseen.
Ja ennen uusia suhteita muistakaa steriloittaa itsenne! Piuhat poikki ja kunnon vasektomia. Mutta joo, todella ikävä provo.
Kiitos asiallisista vastauksista, kyllähän lakineuvontaa saa neuvolastakin, mutta ei näköjään täältä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos asiallisista vastauksista, kyllähän lakineuvontaa saa neuvolastakin, mutta ei näköjään täältä.
ap
Neuvolassa työskentelee terveydenhuollon ammattilaisia, ei lakiasiantuntijoita.
Vierailija kirjoitti:
Myytte sen tori.fi
"Lahjoitetaan".
Ei se mitään, mun uskoni ihmiskuntaan on joka tapauksessa mennyt.
Vierailija kirjoitti:
ap
Miksi lapsi on alunperin pantu alulle? Ei abortti käynyt mielessä? Voi v*ttu mitä kaheleita tämä maa elättää!
Minä voin adoptoida! Olen lapsirakas, empaattinen, fiksu, ok-toimeentuleva, yhden lapsen äiti Espoosta. Sopiiko?
5/5