Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos eduskuntavaalit olisivat nyt, mitä puoluetta äänestäisit?

Vierailija
30.07.2018 |

Otsikossa kysymys. Perustele vastauksesi.

Jos eduskuntavaalit olisivat nyt, mitä puoluetta äänestäisit?

Vaihtoehdot

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap äänestäisi keskustaa, koska olen löytänyt mieleisen ehdokkaan ja keskustaa olen aina äänestänyt.

Vierailija
2/22 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kivaa pakkoruotsittaja-rajat-railona-auki -puoluetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap äänestäisi keskustaa, koska olen löytänyt mieleisen ehdokkaan ja keskustaa olen aina äänestänyt.

Maailman paras perustelu, kun olen aina niin tehnyt. heh hee

Vierailija
4/22 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäisin SDP:tä. En ehkä muuten, mutta en halua nähdä Juha Sipilää enää vallassa, enkä Petteri Orpoakaan. Olen taistellut aktiivimallin kanssa viime viikot ja nyt riitti!

Vierailija
5/22 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni on äänestänyt perussuomalaisia. Perusteluja?

Vierailija
6/22 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en.tiedä.mitä.äänestää kirjoitti:

Yllätys että persujen kannattajat hengailevat trollailemassa vauvapalstalla. Not.

Vierailija
7/22 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliittoa. 

Olen ennenkin äänestänyt eli tilanne ei muutu. Nyt kuitenkin vielä suuremmalla syyllä, koska vastustan Sotea nykymuodossaan ja aktiivimallia jyrkästi 

Vierailija
8/22 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP, vihreät tai rkp. Sinällään en mitään noista intohimoisesti kannata, mutta tämä on kai ainoa keino näyttää mitä on mieltä tämän hallituksen metkuista.

Vierailija
9/22 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan äänestää smurffeja?

Vierailija
10/22 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vihreitä, ei löydy muutakaan tällä hetkellä kun poistaa yhtälöstä kaikki ne puolueet joita en taatusti tule äänestämään.

Vierailija
11/22 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan äänestää smurffeja?

Ei kukaan. Mutta paljonkohan kokoomuksen kannatus ottaa hittiä tuon kuvion takia? "Nämä on näitä hyviä persuja niin näiden kanssa voidaan olla hallituksessa."

Vierailija
12/22 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP:tä. Tämä hulluus saa nyt loppua.

Vierailija
13/22 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP haikailevat ja aktiivimallia haukkuvat kannattaisi googlata vähäsen - jos ei muisti pelaa.

Antti Rinne siis teidän haaveileva pääministeriehdokas, haluaa työttömät työttömyysturvaa vasten töihin vanhainkoteihin yms. ja muualle ilmaiseksi töihin. Eli työvelvollisuuttaan mallia SDP.

Toinen mitä demareita äänestävä ei ymmärrä vaikka SDP johtohenkilöt sen sanovat... tervetuloa tänne kaikki, täällä hoidetaan kaikki. Rajoittamaton maahanmuutto on vih, vas ja demarien haave.

Kolmas pointti miksi ei kannat äänestää SDP on sen puolueen taloudenpitotaidot. Kun muisti ei pelaa, niin googlata urpiainen ja kreikkatakuut. Silloin nyökättiin....

Vierailija
14/22 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en.tiedä.mitä.äänestää kirjoitti:

Yllätys että persujen kannattajat hengailevat trollailemassa vauvapalstalla. Not.

Trollaileeko kokoomus ja  vasemmistoliittolaisetkin? 

Vierailija
15/22 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän persuja ihan sen vuoksi, että haluan nähdä miten toimisivat Halla-ahon johdolla.

Vierailija
16/22 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut saa siis tämän perusteella tulevissa vaaleissa jättijytkyn.... not, jostakin syystä äänestäjät ei vaalipäivänä kuitenkaan vaivaudu koloistaan liikkeelle vmsamoin kuin vauvapalsta galluppiin.

Vierailija
17/22 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin joku muu. Todennäköisesti ääneni menee "hukkaan" kun menee jollekin mahdollisesti piraattien riveissä olevalla liberaalille.  Vasemmistoa ei voi äänestää, eikä Suomessa oikeistoa olekaan, valitettavasti. Vassarit ovat vain kädet toisten taskussa olevia omien intressiryhmien etujen ajajia toisten kustannuksella, kun pitäisi olla koko maan etua ajatella ja kasvattaa sitä kakkua, eikä vain jakaa sitä uusiksi.

Vierailija
18/22 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että lisää keppiä insinööriltä työttömille?

Vierailija
19/22 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SKP:tä.

Vierailija
20/22 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vielä Demarit, mutta jos persujen älämölö somessa lisääntyy, tutkin mitä vasemmistoliitolla on tarjolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme