Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kainaloiden nuoleminen

Tedy
30.07.2018 |

Tykkääkö naiset kun kainaloita nuollaan? Tyttöystävä tulee ihan kiimasta hulluks kun nuolen sen kainaloita;)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF? Enpä ole moisesta kuullutkaan. Eikä kyllä kukaan ole kainaloitani nuollutkaan. T: Nainen

Vierailija
2/13 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainaloiden nuoleminen on miehelleni 'palkinto'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiki paidan kainaloissa on kaikkein kiihottavinta. Lähetyssaarnaajassa nuolen vaimoni hikistä kainaloa. 

Vierailija
4/13 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nuolisin mieluummin naisen jalkapohjia.

M50

Vierailija
5/13 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on jotain feromoni juttuja, mä nuolen mun uskomattoman kauniin ja seksikkään 26 vuotiaan naisen kainaloita, kun olen oikein kiihkossa.

Vierailija
6/13 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nuolla naiseni kantapäitä, jalkapohjia ja varpaita. Niitä on ihana myös imuttaa. 

Vierailija
7/13 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies kerran kertoi, että rakastaa nuolla kainaloita. Mietin, että haittaako jos on dödöä. Että onko pointti, että on ihan luonnolliset tuoksut vai miten?

Vierailija
8/13 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies kerran kertoi, että rakastaa nuolla kainaloita. Mietin, että haittaako jos on dödöä. Että onko pointti, että on ihan luonnolliset tuoksut vai miten?

dödöä ei voi olla, se tuntuu kauhealta suussa. ei siinä ole kyse tuoksuista, vaan feronomeista joita ei haista.

Vierailija
9/13 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies vilkuilee nyt helteillä jatkuvasti onko paita hikinen kainaloista. Näillä keleillä haluja on molemmilla monta kertaa päivässä.

Vierailija
10/13 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään! Tosi kiihottavaa

Vierailija
11/13 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon siskon kainaloita olen nuollut. Pukeutuu usein paitaan, jossa sivutissit näkyy.

Vierailija
12/13 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yleisesti ottaen en pidä kainaloita tai varpaita ja jalkapohjia kiihottavina, mutta nykyistä naisystävääni voisin nuolla niistä aina. Oikeastaan ällöttää muiden ihmisten kainalot ja jalat. Joku feromonijuttuhan se on. Ehkä pari-kolme tällaista naista olen tavannut elämäni aikana. Muiden naisystävien vastaavat eivät ole kiihottaneet nuolupuuhiin, vaikka muuten seksi olisikin maistunut hyvältä. Lisäyksenä vielä, että nykyisen naisystäväni pillukin tuoksuu ja maistuu aina täysin huumaavalta. Olen minä aiemminkin erinomaisiin pimppeihin törmännyt, harvinaisia nekin, mutta tämä on vielä jotain aivan muuta.

Vierailija
13/13 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nuolla naiseni kainaloita seksin aikana ja naiseni tulee siitä ihan kiimaiseksi. Erityisen kovaksi kulli menee kun vaimon kainalot on sheivaamatta ja hiukan hikiset. Aivan taivaallista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän