Syitä miksi komea mies ottaisi ruman naisen?
Kyselee ruma nainen joka himoitsee komeita miehiä. Itse en keksi yhtäkään paitsi hyvä luonne? Onko hyvä luonne kuitenkaan tarpeeksi jos naama ja kroppa eivät ole kunnossa?
Kommentit (32)
Tiedän tällaisia tapauksia. Yhdessä tapauksessa arvelen, että syynä oli miehen v-mäinen luonne, ei ehkä kelvannut kauniille naisille. Toisessa tapauksessa mies oli vähemmän lainkuuliainen kansalainen, ei kelvannut normaaleille.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen unohtamaan miehen ulkonäön ja etsimään hyväluonteisen miehen.
Entäs jos haluaa lapsia? Olisi ihan hyvä, jos lapsille periytyisi kohtuullisen hyvät fyysiset ominaisuudet henkisten lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Näin komeana miehenä ja riittävän kauan av-foorumia lukeneena tiedän, että rumat naiset harvoin ovat kivoja luonteeltaan. Siksipä olen aina valinnut naisia, jotka ovat kauniita ja mukavia.
Miten olet tämän nettipalstan kautta oppinut tämän? Oletko sopinut treffejä palstan kautta ja siitä sitten erotellut rumat ja kauniit, kivat ja ei-kivat toisistaan... vai miten?
Kiinnostaa, koska mulle netin keskustelupalstoilta ei ole jäänyt varmuutta muusta kuin siitä että meitä keskustelupalstalle eksyviä ihmisiä on moneen junaan. Siihen vielä päälle ne jotka eivät netissä edes keskustele :)
Vierailija kirjoitti:
Entä jos haluaa harrastaa parisuhteessa hyvää seksiä? Kyllä mä siihen tarvitsen itseni mielestä hyvännänöisen miehen jota haluan ja himoitsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos haluaa lapsia? Olisi ihan hyvä, jos lapsille periytyisi kohtuullisen hyvät fyysiset ominaisuudet henkisten lisäksi.
Vaikka vanhemmat olisivat hyvännäköisiä, lapsesta voi silti tulla ruma.
Ei tuollainen bimbo ja vielä ruma nainen todennäköisesti saa muuta kuin jonkun oman elämänsä bile-danin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla rikkailla miehillä on melko kauniit tyttölapset. Ei se ukon ulkonäkö siihen juuri näytä vaikuttavan, että mitä sieltä tulee
Vierailija kirjoitti:
Hyvä luonne on nimenomaan se syy. Hyvällä luonteella tarkoitan, että alistuu täydellisesti miehen käskyvaltaan. Antaa tehdä seksuaalisesti ihan mitä tahansa, ja todella tarkoitan ihan mitä tahansa. Tekee kaikki kotityöt, ei koskaan väitä vastaan, jumaloi miestä kaikilla mahdollisilla tavoilla ja nöyryyttää itseään jatkuvasti. Täysin liioiteltu alistuminen ja miellyttämisen halu. Jos täytät nämä kriteerit, niin voit saada komean miehen.
Höpöhöpö. Minullakin on pitkä, tumma ja komea mies, enkä tosiaan ole hyväluonteinen tai alistuva. Itse olen ulkonäöltäni rumanpuoleinen tavis. Mies ihastui ilmeisesti siihen, että olin kaikkea mitä hänen edellinen tyttöystävänsä ei ollut eli älykäs, rehellinen, luotettava, itsenäinen, raitis ja kokematon. Lisäksi huumorintajumme osuu hyvin yhteen ja saan hänet yhä nauramaan. Seksi sujui hyvin enkä sitä ja muita hellyydenosoituksia ole koskaan pihtaillut. Tavattiin myös sopivalla hetkellä. Itse olin vihdoin henkisesti valmis seurusteluun ja hän oli jättämässä entisen tyttöystävänsä.
No siis kyllähän noita miespuolisia kullankaivajiakin on olemassa. Raha siloittaa pahimmat rypyt.
Kauniita ja komeita ihmisiä on hyvin vähän, vain muutama prosentti kaikista, ja sama juttu oikeasti rumia on todella vähän, suurin osa, ainakin 90% on vaan tavallisen näköisiä, se mahdollinen komeus ja kauneus on sitten katsojan silmässä, toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta.
Katsoin tässä Australian ensitreffit alttarilla-ohjelmaa, siinä yksi morsian ihastui ja suorastaan rakastui ensisilmäyksellä sulhaseen joka mun mielestä ei ole ollenkaan edes tavallisten ihmisten komeimmasta päästä, mutta se morsian (jolla itsellään oli liian iso nenä) oli siitä tavallisesta maajussista ihan että aah ja ooh että heti katoin että kuinka ihana se on, kaikki mitä oon ikinä toivonu....
Sitten taas oli morsiamia joilla ei mitenkään mennyt asiat yksiin vaikka sulhanen oli komea. Yks melko ruma morsian ei kelpuuttanut siipaansa vaikka tämä oli tumma ja komea strippari, toki luonne ei ollut paras mahdollinen, mutta se isonenäinen tavallisen näköinen nainen varmaan harvoin saa koukkuunsa yhtä komeaa miestä.
Sinun täytyy kysyä siltä lapsuuden Ken-nukelta, että missä vaiheessa meni niinku pieleen noin niinkun omasta mielestä?
Asiahan on juuri päinvastoin.
Rumia kohdellaan niin epätasa-arvoisesti ulkonäkönsä takia, että he kyynistyvät ja muuttuvat paskamaisiksi.
Kauniita kohdellaan hyvin - mitä nyt kyynistyneet rumat heittävät hiekkaa rattaisiin - ja he oppivat jo lapsina, että ulkonäkö kannattelee melkein joka tilanteessa. Heille kehittyy useammin hyvä kuin huono luonne. Universumihan on heidän puolellaan.