Puhelinmyyjä ei teoriassa ole koskaan liikaa, jopa suurin osa kansasta voisi tehdä sitä työtä
On vain itsestä ja myyntitaidoista kiinni, jos kukaan ei osta mitään!
Kommentit (12)
Käytännössä ne kaikki on liikaa, muutama palveluneuvoja, joille ihmiset soittaa itse, on ok. Muuten porukka osaa kyllä tilata tuotteensa ja varata aikansa netistä.
Valtion tulisi pikimmiten tehdä kaikista puhelinmyyjistä väkisin työttömiä jopa verorahojen uhalla. Niin ala-arvoista touhua, että jopa verorahoineen olisivat hyödyllisempiä työttöminä, ja se on paljon sanottu se.
Tulee aina mieleen näistä ehdotuksista joskus Aku Ankassa ollut tarina, jossa Aku virittää juuri ennen koko firman lomalle lähtöä puhelinmyyntifirman soittelijarobotin soittamaan niin monta puhelua kerralla, että Ankkalinnan puhelinlinjat menevät tukkoon jatkuvista myyntisoitoista. Tietenkin juuri sitten jättimäinen pato murtuu, eikä saada soitettua sen enempää apua kuin käskettyä ihmisiä evakuoimaan. Sudenpennut sen päivän sitten lopulta onneksi pelastivat.
Noh, siinä tarinassa se oli automaatti joka soitteli, mutta olisihan se nyt ehdottomasti ratkihauskaa kun puhelinmyyjille saisi olla koko ajan vastailemassa.
Olen alkanut boikotoimaan firmoja, jotka harrastavat agressiivista markkinointia, mukaan lukien puhelinmarkkinointi.
Taloon vaihdettiin kattopellit. En tilannut niitä miltään eniten yhteyttä ottaneilta yrityksiltä, vaan ihan paikalliselta pienyrittäjältä, joka tosin antoi edullisimman tarjouksenkin.
Yksikin puhelinmyyntiin käytetty työtunti on liikaa.
Ja sitten suurin osa ei saisi mitään myytyä. Palkka pari sataa kuussa.
Puhelinmyynti on huijausta. Muhelinmyyjät ovat huijjareita.
Kohta tulee joku puhelinmyyjä inttämään, että tämä se on hienoa työtä ja tienestit on kovat. Yllättäen lopuksi paljastuu, että kyseinen myyjä myy Wärtsilän dieseleitä laivanvarustamoille tms.
Mä testasin sitäkin työtä opiskeluaikoina. En pystynyt tekemään sitä työtä, kun myyntitaidot ovat nolla. Tunsin huonoa omaatuntoa, kun piti tyrkyttää ihmisille lehteä, jota eivät tarvinneet. Parisen kuukautta siinä homehduin.
Hohhoijaa. Otahan vaikka snapsi, josko alkaisi ajatus luistamaan.