Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 12v liian pieni olemaan yön yli kotona

Vierailija
29.07.2018 |

ilman aikuista?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/15 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kunhan katsotte että grillissä on riittävästi kaasua, jääkaapissa lihaa ja olutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITEN TE JAKSATTE KOKO AJAN KYSELLÄ TÄTÄ SAMAA, VOIKO SEN JA SEN IKÄINEN OLLA YKSI KOTONA TAI YKSIN YÖTÄ! JOKAINEN VANHEMPI PÄÄTTÄÄ ITSE, MILLOIN LAPSI VOI OLLA YKSIN JA OTTAA PÄÄTÖKSESTÄÄN MYÖS VASTUUN! EI SITÄ ASIAA MUUT AV-MAMMAT PÄÄTÄ!

Vierailija
4/15 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.Mihin vanhempien pitää päästä?

Vierailija
5/15 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lapsesta. Olen ollut tuon ikäisenä "kotimiehenä" hoitamassa sukulaisen lemmikkejä heidän ollessa lomamatkalla. Se oli kivaa.

Vierailija
6/15 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaellen sitä toista ketjua: 12v on vaan 2v nuorempi kuin se melkein 15v, jonka voi jättää yksin 4:ksi yöksi kun on jo vajaan 4 vuoden päästä täysi-ikäinen, joten voi hyvin jättää yksin 12v yhdeksi tai kahdeksikin yöksi. Ei väliä millainen lapsi on, se "melkein-ikä" ja mitä supernuoret taannoin itse tekivät (melkein saman ikäisinä) merkitsee enemmän.

Vierailija
7/15 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin paljon sisareni kanssa yksin tuon ikäisenä. Ei ollut ongelmaa.

Vierailija
8/15 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v on pieni vielä monin tavoin. Ja ei voi olla yksin yötä.

Vierailija
9/15 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 12v nuori vai lapsi? Jos nuori niin voi.788

Vierailija
10/15 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MITEN TE JAKSATTE KOKO AJAN KYSELLÄ TÄTÄ SAMAA, VOIKO SEN JA SEN IKÄINEN OLLA YKSI KOTONA TAI YKSIN YÖTÄ! JOKAINEN VANHEMPI PÄÄTTÄÄ ITSE, MILLOIN LAPSI VOI OLLA YKSIN JA OTTAA PÄÄTÖKSESTÄÄN MYÖS VASTUUN! EI SITÄ ASIAA MUUT AV-MAMMAT PÄÄTÄ!

Sulla taitaa olla joku ongelma aggressionhallinan kanssa. 🤔

Vierailija
11/15 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 12v on ollut öitä keskenään 15v veljensä kanssa. Eron jälkeen olen ollut yh. Vaikka lasten isän kanssa sovittiin, että isä huoltaa lapset, kun minulla on töissä yövuorot niin eipä tuo sitten toiminutkaan. Lapset tykkäävät olla keskenään ja yksi yön yli kestänyt hupireissukin on ollut. Lastenehdoilla aina nuo yksinolot.

Vierailija
12/15 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sata vuotta sitten 12-vuotiaat lähetettiin viikoksi yksin paimentamaan lampaita metsään.

Nyt murehditaan siitä kuoleeko 12-vuotias nälkään yhdessä illassa, jos ei osaa yksin hakea lisää limsaa ja hampurilaisia jääkaapista.

Vierailija
13/15 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOi helvetti teitä vanhempia. 7-vuotiaskin on varmasti jo tarpeeksi kykenevä ottamaan jääkaapista jotain eineslättyjä ja laittamaan ne mikroon. Olen siis aika varma, ettei 12-vuotias unohda syömistä tai huku vessanpönttöön yhden yön aikana, ellei kyseessä ole joku erikoistapaus kuten down- tai raajaton lapsi.

Vierailija
14/15 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/15 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä kerrostaloasunnossa yksin oleminen on eri asia kuin keskellä korpea isossa omakotitalossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi