Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten teillä herätään aamusin?

Vierailija
29.07.2018 |

haluaisin kysellä miten muilla aamuisin toimii 2-3 vuotiaat?
meillä nukkuu omassa huoneessa ja aamuisin herää aikaisin ja tulee meidän vanhempien sänkyyn herättämään ja temppuileen kunnes noustaan ylös. minusta tämä on normaalia tuon ikäiseltä, että ei osata vielä yksin toimia ja herätetään vanhemmat. mutta uusi mieheni ei ole samaa mieltä. mielipiteitä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti, v.tt.a huutaen.

Vierailija
2/10 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avataan silmät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotiaan kanssa vuorotellen toinen nousee (vkl) ylös ja toinen saa nukkua. 3v käytiin laittamassa muumi dvd ja 25min välein seuraava jakso. 4v osasi jo laittaa dvd:t itse, toki se huusi niin että kaikki kuulee että mää heräsin jo.

Onneksi mies ei ole yhtä aamu-uninen kuin mä.

Vierailija
4/10 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräillään tatit pystyssä ja kiimatippa kärjessä.

Vierailija
5/10 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/10 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinaaja pariskunta?

Vierailija
7/10 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan läppärin jo illalla valmiuteen ja siellä on pitkä soittolista lastenohjelmia. Oon opettanut lapsen painamaan välilyöntiä aamulla, jolloin lähtee jatkumaan pauselta. Iltaisin jätän tripmehun pöydälle, jonka lapsi voi juoda aamuisin. Ei tuu herättämään mua.

Vierailija
8/10 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hinaaja pariskunta?

Hinureita ollaan.

Vierailija
9/10 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä herätään niin, että rakas puolisoni herää ensin klo 6.30 ja käy suihkussa ja meikkaa ja sitten hän käy herättämässä kolme lapsukaista, keittää aamupuurot ja syöttää lapsukaiset ja pukee heidät valmiiksi päiväkotia varten, sitten hän pesee lappilaisten hampaat. Sen jälkeen hän laittaa lapsukaiset hetkeksi katsomaan lastenohjelmia ja laittaa kahvin tulemaan. Sitten rakas puolisoni tulee makuuhuoneeseen ja herättää minut hellän kiihkeällä suihinotolla. Kun olen tullut, nousen itsekin ja menen lukemaan lehden ja juomaan kahvit. Rakas puolisoni lähtee sitten viemään lapsukaisia päiväkotiin ja aloitan omat aamutoimet.

Vierailija
10/10 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitkään heräsi ihan vain raivoamaan. Olisi halunnut kai nukkua, mutta unta ei riittänyt. Nykyään sen sijaan haluaa makoilla, jutella ja leikkiä sängyssä. Joskus mennään heti katsomaan telkkaria. 3,5-vuotias on eikä yksin vielä suostuisi olla, nukutaan samassa sängyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi