Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri väittää kävelensä 10 km puoleen tuntiin :D

Vierailija
29.07.2018 |

Kun sanoin, että Alisa Vainio ei edes juokse sitä niin nopeasti, niin kuulemma Alisa Vainio on vain hidas. Käskin ilmoittautua urheilukilpailuihin kävelyyn. Ei kuulemma viitsi. Ihan tosissaan väittää. Että jotkut jaksaa. Ainakin naama on hyvin peruslukemilla. Mainittakoon, että kaveri on matikassa aika onneton.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on täysi idiootti, en kyllä noin älyllisesti jälkeenjääneen kanssa jaksaisi pahemmin olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se meni sekaisin sanoissaan ja oikeesti käveleekin 0,5 km/ 10 min. :D

Itsellä menee noin tunti/ 5km että tuota...

Vierailija
4/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kävele. Tee testi sen kanssa, niin voi itsekin yllättyä ; )

Vierailija
5/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa jo palstalla, kun aloitteleva juoksuharrastaja ilmoittaa mutupohjakta juoksevansa 12 km/h tunnissa, kun keskimääräinen juoksulenkkeilijä etenee 8 km/h...

Vierailija
6/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävelin 30 minuuttia puolessa tunnissa...

Vierailija
7/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä tällaisia väittäjiä täällä av:llakin tosin ollut muistaakseni, t. ap. No siitä on nyt myrsky tuolla meidän keskinäisessä mesessä, itse jäin jo siitä keskustelusta pois seuraamaan sivusta. Vähän se jo muuttui, että ei se puoli tuntia niin tarkka ollut, vaan vähän yli ja ei se ihan täyttä kymmentä kilometriä ollut. Mutta ei myönnä valehtelevansa.

Vierailija
8/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhahtele kaverille vähättelevästi ja väitä ihan pokkana, että itse kävelet saman matkan varttituntiin.

Vierailija
9/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävelin 30 minuuttia puolessa tunnissa...

Ja minä juoksin kouluaikoina aina cooperin testin kahteentoista minuuttiin. Nyt ei varmaan menis enää. 

Vierailija
10/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa jo palstalla, kun aloitteleva juoksuharrastaja ilmoittaa mutupohjakta juoksevansa 12 km/h tunnissa, kun keskimääräinen juoksulenkkeilijä etenee 8 km/h...

Minua naurattaa, kun aloitteleva kirjoittaja kirjoittaa "12 km/h tunnissa".

Vierailija
11/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa naisten 10km kävelyn ennätys on Sari Essayahilla, 42min 20s.

Vierailija
12/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juoksin puolimaratonin eli 21km tasan kahteen tuntiin eli vauhtini oli vähän päälle 10km/h ja pidin tuota silloin hyvänä suorituksena.

Vierailija
13/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta Sarihan on jo vanha nainen, kyllä se nuoremmalle menee puoleen tuntiin. 

Vierailija
14/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri kyllä tunnistaa tästä itsensä, mutta tunnistakoot. Tänkin joku jo laittoi sinne jo aiemmin ja nyt hän väittää kävelevänsä tosi nopeasti, joten hyvinkin on voinut kävellä lähelle tuota vauhtia. Ei tuo ole enää todellista :D. Meen nyt tekee ruokaa. En jaksa itse enää väitellä. Tuun kertomaan, päättyykö tuo jotenkin tai ehkä kaveri itse tulee.

Vierailija
15/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummelin Rapakymppi:

Neiti X: Paljonko nostat penkistä?

Herra A: Sata kiloo!

Herra B: Kaks sataa!

Herra C: No... vaikka kolme sataa.

Juontaja: Urheilullisia herroja täällä tänään!

Vierailija
16/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Nyt se matka tarkentui kartalta, että se oli ehkä kuitenkin vähän yli 9 km ja kellokin jätätti ja parissa kohtaa tuli kyllä otettua juoksuaskeliakin. Haasteeksi jäi että ensi lauantaina mennään aamusta heti porukalla 10 km lenkille otetaan kilpailuna. Epäilen, että tuo oli kokonaan hatusta vedetty alunperinkin ja että kaveria ei lauantaina näy.

Vierailija
17/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi taitaa olla samaa sarjaa sen bloggaajan kanssa joka väittää pyöräilevänsä 8 km/20min...

Vierailija
18/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että saatiin Suomeen uusi suurkisojen voittaja!!! Vapiskaa olympialaismaat!!!

Vierailija
19/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten maailmanennätys sileällä kympillä on 29.17 että suosittele ihmeessä kaverillesi että ostaa piikkarit ja alkaa panostamaan lajiin. Naisten kymppi on kuitenkin yksi kuninkuuslajeja, eli rahakkaita ratakierroksia on hänelle luvassa.

Vierailija
20/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverisi taitaa olla samaa sarjaa sen bloggaajan kanssa joka väittää pyöräilevänsä 8 km/20min...

Iltasanomien jossain kommentissa joku väitti pyöräilevänsä työmatkansa 40 km tunnissa hikoilematta, en muista minkä jutun yhteydessä se oli. Noloa. Tai oliko jopa iltalehden ja omalla nimellä, en ole ihan varma. 24 km tunnissa ei nyt mahdoton ole, mutta vaatihan sekin jo huippukuntoa tavallisella pyörällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi