Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en jaksa näitä helteistä valittajia enää, sää ei siitä muuksi muutu vaikka kuinka rutisette

Vierailija
29.07.2018 |

Fb:ssäkin helteistä nauttivat ovat nyt joutuneet näiden kitisijöiden hampaisiin, ihan kuin olisikin pahantekijä kun tykkään lämpimästä. Huoh.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutukaan, joten miksi 90 % ihmisistä valittaa ja kitisee koko syksyn ja talven?

Vierailija
2/31 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei muiden valittaminen haittaa, mutta kotona kun vaimo valitti jatkuvasti helteistä ja selvästi halusi minun osallistuvan hellekeskusteluun, niin tokaisin vain, että itse nautin täysin rinnoin nyt helteistä kun ne kerrankin on vaikka onkin märät oltavat nukkuessa. No, riitahan siitä seurasi, kun en muka ymmärtänyt hänen ahdinkoaan. Huh huh. En itse koskaan valita säästä, sillä se on täysin turhaa, kuten ap:kin totesi. Samalla tavalla vaimoni valittaa talvella kylmästä ja märällä märästä. En ymmärrä turhanpäiväistä valittamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muutukaan, joten miksi 90 % ihmisistä valittaa ja kitisee koko syksyn ja talven?

Tämä.

Vierailija
4/31 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, mä nautin töissä olemisesta.  Lämpötila 30+, ilma ei vaihdu ja teen siivoustyötä.

Vierailija
5/31 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää kuin sää, aina siitä joku valittaa, vaikka kukaan ei niille mitään voi. Mutta töissä on ihan aiheellista valittaa, siinä tapauksessa, jos asialle on mahdollista tehdä jotain.

Vierailija
6/31 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat nauttia helteestä ihan vapaasti, jos kykenet asettumaan myös niiden ihmisten asemaan, jotka kärsivät.

Mieheni on tuollainen nauttija ja hän vaatii, että muidenkin pitää nauttia. Hän ei hyväksy sitä, etteivät kaikki nauti. Minulla on voimat vähissä ja terveys ei enää kestä, enkä enää pysty nukkumaan öisin. Kun oli oikein huono olo, niin mies yritti vaatia ulos lenkkeilemään ja sitten bilettämään, loukkaantui, kin sanoin, etten jaksa mennä ulos helteeseen ja juoda alkoholia. Eikä todellakaan tee mieli seksiä kuumuuden ja tuon epäempaattisuuden takia.

Varasin itselleni nyt äkkilähdön viileään ja jätän miehen nauttimaan kerrostalosaunasta ihan itsekseen. En kertakaikkiaan kestä tätä säätä enää, sisällä on jatkuvasti 30 astetta ja nihkeä kosteus.

Vierailija
7/31 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

On mennyt ihan ohi tuollainen kitinä. Ei taida olla yhtään esimerkkiä antaa?

Vierailija
8/31 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteestä valittajat on ihan niitä samoja jotka valittaa jokaisesta säästä. Sateesta, lumesta, pakkasesta, liian kylmä tai liian kuuma. Ei kannata reagoida mitenkään.

Vierailija
9/31 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei muiden valittaminen haittaa, mutta kotona kun vaimo valitti jatkuvasti helteistä ja selvästi halusi minun osallistuvan hellekeskusteluun, niin tokaisin vain, että itse nautin täysin rinnoin nyt helteistä kun ne kerrankin on vaikka onkin märät oltavat nukkuessa. No, riitahan siitä seurasi, kun en muka ymmärtänyt hänen ahdinkoaan. Huh huh. En itse koskaan valita säästä, sillä se on täysin turhaa, kuten ap:kin totesi. Samalla tavalla vaimoni valittaa talvella kylmästä ja märällä märästä. En ymmärrä turhanpäiväistä valittamista.

Turhanpäiväistä- sanasi kuvaa asennettask. Et näköjään kykene ymmärtämään, ettei se ole turhanpäiväistä, jos vointi romahtaa ja kärsii, ei voi nukkua ja tulee terveysongelmia. Oletko yhtään tietoinen, että osa ihmisistä kuolee helteeseen? Se on tietysti mielestäsi ihan turhanpäiväistä, koska SINÄ nautit.

Vierailija
10/31 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helteestä valittajat on ihan niitä samoja jotka valittaa jokaisesta säästä. Sateesta, lumesta, pakkasesta, liian kylmä tai liian kuuma. Ei kannata reagoida mitenkään.

No enpä ihan usko, mutta tietysti joka säälle löytyy omat valittajansa, joten ei se koskaan lopu. (Rakastan talvea ja syksyä enkä todellakaan valita silloin.)

Vierailija
11/31 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin valitan pelkästään helteestä, sillä se pahentaa terveysongelmiani. Syksyllä, talvella ja keväällä voin huomattavasti paremmin.

Vierailija
12/31 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi valittaa. Jos on sun ihanneilmat, niin nauti niistä äläkä heilu jossain Facessa ärsyyntymässä. Katso nyt peiliin hyvä ihminen. Missä se valittaja asuu?

Vierailija
13/31 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaahan sitten te nyt valittajista valittajat, ettette sitten valita kun on teidän mielestä paska sää! 😁

Vierailija
14/31 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhanpäiväistä- sanasi kuvaa asennettask. Et näköjään kykene ymmärtämään, ettei se ole turhanpäiväistä, jos vointi romahtaa ja kärsii, ei voi nukkua ja tulee terveysongelmia. Oletko yhtään tietoinen, että osa ihmisistä kuolee helteeseen? Se on tietysti mielestäsi ihan turhanpäiväistä, koska SINÄ nautit.

Kyllä se valittaminen on turhaa, jos asialle ei voi tehdä mitään. Ja vaimoni ei todellakaan ole kuolemassa helteisiin vaan valittamisessa on kyse pelkistä mukavuustekijöistä. Liian kylmästä valittavaa pidän jo hieman yksinkertaisena, sillä jos pukeutuu kylmän kelin mukaan, niin ei ole kylmä. Ei siis turhaa valittamista kylmästä, kiitos.

Vierailija
15/31 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin tympiintynyt, kun asiakkaat vinkuu helteestä jatkuvasti.

Lähes kaikki pulputtaa siitä, ihan kun mä olisin joku sateentekijä.

En enää viitsi kommentoida kuin " ai jaa" ja tuijotus päälle.

Siihen ne aina lopettaa...

Vierailija
16/31 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin lämmöstä ja mistä vaan säästä mikä mahdollistaa ihmisarvoisen elämän, toisin kuin Etelä-Suomen talvi.

Pitkään jatkunut kosteus on kuitenkin vaatinut veronsa jopa minusta. En ole jaksanut viimeiseen pariin viikkoon joka päivä ulkoilla ja nauttia vaikka pitäisi.

Vierailija
17/31 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole, en ole koskaan valittanut liian kylmästä ilmasta. Niin kylmää ei Etelä-Suomessa olekaan, että se saisi minut valittamaan asiasta.

Kuten jossain aiemmassa ketjussa todettiin, suurin valituksen aihe ovat kuumat sisälämpötilat. Jos kotioloissa voisi oleskella normaalissa 20-22 asteisessa lämpötilassa, ei ongelmaa olisi. Helteenvihaajille tilanne on nyt sama, jos kylmänvihaajat joutuisivat talvella asumaan asunnoissa, joissa myös sisälämpötila olisi -20 tai vähemmän. Tai jos sisällä olisi enemmän pakkasta kuin ulkona, kuten nyt monissa asunnoissa on sisällä 30 astetta ulkolämpötilan ollessa esim. 26 astetta. Että pientä ymmärrystä sen suhteen voisi harkita.

Vierailija
18/31 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se valittaminen on turhaa, jos asialle ei voi tehdä mitään. Ja vaimoni ei todellakaan ole kuolemassa helteisiin vaan valittamisessa on kyse pelkistä mukavuustekijöistä. Liian kylmästä valittavaa pidän jo hieman yksinkertaisena, sillä jos pukeutuu kylmän kelin mukaan, niin ei ole kylmä. Ei siis turhaa valittamista kylmästä, kiitos.

Jos sulla olisi parantumaton sairauskin, niin siitäkäön ei saisi valittaa, jos sille ei voi tehdä mitään?

Minä jopa harkitsen eroa miehestäni, kun tämä aihe on paljastanut hänen empatiakyvyttömyytensä niin selvästi. Itsekäs omaan napasn tuijottava luonne, joka ei kykene asettumaan muiden asemaan.

Vierailija
19/31 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin lämmöstä ja mistä vaan säästä mikä mahdollistaa ihmisarvoisen elämän, toisin kuin Etelä-Suomen talvi.

Pitkään jatkunut kosteus on kuitenkin vaatinut veronsa jopa minusta. En ole jaksanut viimeiseen pariin viikkoon joka päivä ulkoilla ja nauttia vaikka pitäisi.

Mulla sikäli sama, ettei lenkille jaksa lähteä, eikä tehdä mitään fyysisesti aktiivista. Kunto laskee kuin lehmän häntä.... Helteistä en pidä muutenkaan. Toukokuussakin oli lämmintä, mutta koska ilma oli kuivaa, jaksoi myös lenkkeillä ja puuhastella. Mutta nyt tää on ihan peestä koko keli.

Vierailija
20/31 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun olen ihan neutraalina kaikkiin säihin niin olen vaan huomannut että ihan sama mikä sää on niin valitetaan. Koko talven saa kuulla valittamista kun on kylmä ja liukas ja pimeä eikä kiinnosta olla ulkona, ei voi sitä tai tätä. Sitten kesällä saa kokoajan kuulla kun valitetaan ettei kestä kuumuutta ja sitten jos onkin sateinen viileä kesä niin valitetaan vielä enemmän! Tai lumeton talvi... ette te valittajat sitä varmaan itse tajua edes... tehkää jotain. Jos talvella on liian kylmä niin pukekaa päälle. Kesällä voi vilvoitella järvessä tai meressä. Ihan varmasti jokaiselta löytyy tässä maassa meri tai järvi läheltä. (Ainiin mutta kun se vesi on niin kylmää).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi