Laittakaa tänne siis mun liikkunnasta mielipide, eli siis siitä että liikunko liikaa vapaa-ajalla.
Siis koulussa olen 7.00-14.00, ja sitte sinne 20 minuutin kävely ja sama kptiin. Sitte kävellää 2 koulun välissä siis kävelwmällä, ja portaita ku toisessa on joitaki tuntei ja toisessa toisia tunteja. Sitte 3 kertaa viikossa koulussa 2 tuntii liikkaa, ja sit mitä milloinkin. Nk vapaa-ajalla harrastan ratsastusta 1 tuntia, ja meidän talossa ei ole hissiä nii joka toinen päivä käydää kaupassa ja kannetaan kauppakasseja ja joka päivä kuljen portaita 3 kerrokseen ja alas. Sitten teen joka toinen päivä 1 tuntia ja 20 minuuttia kävelylenkin. Sitten juoksen portaat ylös ja alas joka ikinen päivä. Sitten venyttelen 30 minuuttia, ja kyykkyjä 10 minuuttia. Ja vatsalihaksia 20 minuuttia. Pidän uimisesta, ja nyt kesällä köyn 2 kertaa viikossa uimassa vähintään 3 tuntia. Ja talvella köyn ulpukassa uimassa 1 kertaa viikossa sen 2 tuntia. Olen vege, mutta on pakko tääl kotona ja koulus syödä myös missä on lihaa, ja sitten tulee huono olo ja ulkona meen salaa piiloon oksentamaan.
Kommentit (4)
Kun kysyt mielipidettä liikkumisistasi, sulla on todennäköisesti joku syy kysyä. Tuo oksentelu sun pitäisi nyt jättää pois, ellet halua tuhota hampaitasi ja ruuansulatuselimistöäsi. Kouluun voi ilmoittaa kasvisruokavaliosta.
Huonotasoinen provo.
Terve nuori ihminen ei varsinaisesti voi liikkua liikaa, mikäli se ei ole pakkomielteistä.
Kolmea tuntia uintia ei vaikuta uskottavalta yhteen menoon uituna.
Toki mahdollista, jos on hyvä kunto ja tekniikka kohdillaan.
Kuka sitä lihaa pakottaa syömään ja miten?
(leikin nyt siis todestaottajaa)
No tuo uinti on aika paljon, jos yhteen putkeen uit, mutta muuten ihan ok. Oksentaminen ei ole koskaan ok, parempi olisi keskustella asiasta vanhempiesi kanssa. Voisit tehdä omat ruokasi, jos vain mahdollista.