Mies käveli onnensa ohi...
Olin n. 5 vuotta sitten rakastunut yhteen mieheen. Mies ei ottanut minua vaan meni yhteen, avoliittoon toisen naisen kanssa. Nyt sain kuulla heidän eronneen naisen halusta. En enää ole rakastunut mieheen enkä ottaisi. Hänen olisi kannattanut valita minut. Olisimme jo naimisissa ja olisi lapsiakin. En jättäisi. Onnensa ohi käveli. Miksi ihmiset sabotoivat oman elämänsä?
Kommentit (10)
Hän ei ollut rakastunut sinuun. Hän ei halunnut sinua. Hän ei olisi onnellinen kanssasi. Parempi yksin kuin tyhjässä parisuhteessa.
Kirjoituksesi perusteella et taidakaan olla aivan niin yli hänestä kuin kuvittelitkaan.
Vierailija kirjoitti:
Rumat ja lihavat naiset ei kiinnosta ketään. Mies valitsee aina sen isotissisen kauniin sekopäänaisen vaikka tarjolla olisi kuinka kiltti ja huolehtiva ruma ja lihava nainen.
Sykkivä määrää mitä jahdataan. Näin se on mennyt, menee ja tulee menemään tulevaisuudessa.
Siihen huolehtimiseen kuuluu hoikkuus ja liikunta, imo. Auttaa kumppaniakin, kun heikkoina kausina ei aina jaksaisi. Toimii molempiin suuntiin.
1/5
Ap. parodioi u-lien ajattelutapaa ja täydestä menee osalle.
huh heijaa niin kävi kirjoitti:
Olin n. 5 vuotta sitten rakastunut yhteen mieheen. Mies ei ottanut minua vaan meni yhteen, avoliittoon toisen naisen kanssa. Nyt sain kuulla heidän eronneen naisen halusta. En enää ole rakastunut mieheen enkä ottaisi. Hänen olisi kannattanut valita minut. Olisimme jo naimisissa ja olisi lapsiakin. En jättäisi. Onnensa ohi käveli. Miksi ihmiset sabotoivat oman elämänsä?
Koska heillä ei ole tarpeeksi tietoa, eikä ymmärrystä.
Minunkin elämä voisi olla paljon parempi nykyään, jos vain....
Enkä puhu pelkästään kumppaneitten valinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon.
Tässä on jo neljättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.
Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi - miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.
Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.
Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun työtkin alkaisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä töissä käyttää aikaana vessassa ramppailuun.
Jep höpöjuttuja on. Alankin käyttää tätä. Parempi kuin ainainen 0/5.
---Miksi ihmiset sabotoivat oman elämänsä?
Niinpä. Miksi joku pilaa elämänsä roikkumalla sellaisessa, joka ei koskaan totetunut? Vaikkapa parisuhde. Miksi joku jahkailee vielä viiden vuoden päästä sitä, millaista olisi voinut olla? Miksi joku ei jatka eteenpäin?
Onko sulla jotain vaikeuksia käsittää että just sinä ET ollut se miehen onni? Etkä liene edelleenkään.Siksihän se ei sua huolinut alunperinkään.
Ihan turha nostella omaa itsetuntoaan moisella verukkeella, kun siinä ei ole edes mitään perää.
Tai mies kävelee edelleen onneaan kohti.
Rumat ja lihavat naiset ei kiinnosta ketään. Mies valitsee aina sen isotissisen kauniin sekopäänaisen vaikka tarjolla olisi kuinka kiltti ja huolehtiva ruma ja lihava nainen.
Sykkivä määrää mitä jahdataan. Näin se on mennyt, menee ja tulee menemään tulevaisuudessa.