Voiko nainen ostaa sähköpyörän?
Kommentit (35)
Joku poikien pyörä, jos opit ja ilkeät sillä ajaa. Postimynnistä niin ei tarvitse hävetä kaupassa.
Tarvitset kyllä Ranen apua sen ajokuntoon laittamisessa. Mitenkähän selviät "latauksista"
En suosittele, siinä on niitä nappuloita ja patteri tyhjänä.
Ei ap ainakaan voi koska moisen päätöksen tekeminen ei suju ilman ulkopuolista apua. Äly ei pyörän ostoon selvästikään riitä, joten tuskin ylläpitoonkaan.
Mä en käsitä ihmisiä jotka tekee näin ala-arvoisia aloituksia tänne. Onko maalaisjärki oikeasti noin pahasti hukassa?
Tilaat miehen nimellä lasten pyörän netistä ja ajat salaa jos onnistut lataamaan ne patterit!
Voi mutta julkisesti et saa ajaa sillä ilman miespuolista saattajaa.
t. imaani
Vierailija kirjoitti:
Ei ap ainakaan voi koska moisen päätöksen tekeminen ei suju ilman ulkopuolista apua. Äly ei pyörän ostoon selvästikään riitä, joten tuskin ylläpitoonkaan.
Mä en käsitä ihmisiä jotka tekee näin ala-arvoisia aloituksia tänne. Onko maalaisjärki oikeasti noin pahasti hukassa?
No on siinä ne temppunsa, ei onnistu monelta mieheltäkään. Hyvä olla joku tukihenkilö.
Siis sehä on yksinkertainen laite :D
Ikinä en ole naisella nähnyt, eli en usko.
Voit jos osaat ajaa pyörällä ja sulla on rahaa maksaa se ja löydät kaupan jossa niitä myydään. Muita esteitä en näe.
Vierailija kirjoitti:
Kuolen pakollisille pyörämatkoille
Kohta ap valittaa, että miehet pitävät naisia vähä-älyisinä. Ei siihen miehiä tarvita. Tämänkaltaisilla aloituksilla naiset todistavat sen ihan itse.
Tyttäreni juuri osti itselleen sähköpyörän. Kulkee sillä näppärästi työmatkat nyt hyvien säiden aikaan.
Kyllä myyjät nauraisivat ulos kaupasta.
Naisilla on monesti haaste pumpata pyöränrenkaisiin ilmaa niin kuinkahan se sähköpyörän lataaminen onnistuu?
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi toisin päin. Myyjä halusi esitellä sähköpyörää kun kävin pyöräkaupoilla. Nauroin että en vielä niin vanha ole että apuvoimia tarvitsisin, ihan omilla lihaksilla jaksan polkea. Olen viiskymppinen. Katsotaan sitten parinkymmenen vuoden päästä jos olen elossa.
No ei ehkä ostaa mutta ehkä ajaa jos miehelläkin on sähköpyörä ja se opettaa ja lataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi toisin päin. Myyjä halusi esitellä sähköpyörää kun kävin pyöräkaupoilla. Nauroin että en vielä niin vanha ole että apuvoimia tarvitsisin, ihan omilla lihaksilla jaksan polkea. Olen viiskymppinen. Katsotaan sitten parinkymmenen vuoden päästä jos olen elossa.
Olet idiootti! Lue, jos et ajatella osaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on monesti haaste pumpata pyöränrenkaisiin ilmaa niin kuinkahan se sähköpyörän lataaminen onnistuu?
Naapurin nainen osti sähköpyörän mutta joutui palauttamaan sen koska ei saanut pumpattua sähköä akkuun. Ei kuulema löytänyt akun venttiiliä.
Minulla on ja se on taivaan lahja liikuntaan ja hyötymatkoille. Lataaminen ei ole paljon puhelimen latausta ihmeellisempää. Katsot vaan että siinä on oikea moottori keskimössä.
Ei voi