Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen ostaa sähköpyörän?

Vierailija
29.07.2018 |

Kuolen pakollisille pyörämatkoille

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi

Vierailija
2/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku poikien pyörä, jos opit ja ilkeät sillä ajaa. Postimynnistä niin ei tarvitse hävetä kaupassa.

Tarvitset kyllä Ranen apua sen ajokuntoon laittamisessa. Mitenkähän selviät "latauksista"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele, siinä on niitä nappuloita ja patteri tyhjänä.

Vierailija
4/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap ainakaan voi  koska moisen päätöksen tekeminen ei  suju ilman ulkopuolista apua. Äly ei pyörän ostoon selvästikään riitä, joten tuskin ylläpitoonkaan.

Mä  en käsitä ihmisiä jotka tekee näin ala-arvoisia aloituksia tänne. Onko maalaisjärki oikeasti  noin pahasti  hukassa?

Vierailija
5/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaat miehen nimellä lasten pyörän netistä ja ajat salaa jos onnistut lataamaan ne patterit!

Vierailija
6/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mutta julkisesti et saa ajaa sillä ilman miespuolista saattajaa.

t. imaani

Vierailija
7/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ap ainakaan voi  koska moisen päätöksen tekeminen ei  suju ilman ulkopuolista apua. Äly ei pyörän ostoon selvästikään riitä, joten tuskin ylläpitoonkaan.

Mä  en käsitä ihmisiä jotka tekee näin ala-arvoisia aloituksia tänne. Onko maalaisjärki oikeasti  noin pahasti  hukassa?

No on siinä ne temppunsa, ei onnistu monelta mieheltäkään. Hyvä olla joku tukihenkilö.

Vierailija
8/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on miesten juttu.

Vierailija
9/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sehä on yksinkertainen laite :D

Vierailija
10/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole naisella nähnyt, eli en usko.

Vierailija
11/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit jos osaat ajaa pyörällä ja sulla on rahaa maksaa se ja löydät kaupan jossa niitä myydään. Muita esteitä en näe.

Vierailija
12/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolen pakollisille pyörämatkoille

Kohta ap valittaa, että miehet pitävät naisia vähä-älyisinä. Ei siihen miehiä tarvita. Tämänkaltaisilla aloituksilla naiset todistavat sen ihan itse.

Vierailija
13/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni juuri osti itselleen sähköpyörän. Kulkee sillä näppärästi työmatkat nyt hyvien säiden aikaan.

Vierailija
14/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä myyjät nauraisivat ulos kaupasta.

Vierailija
15/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on monesti haaste pumpata pyöränrenkaisiin ilmaa niin kuinkahan se sähköpyörän lataaminen onnistuu?

Vierailija
16/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi toisin päin. Myyjä halusi esitellä sähköpyörää kun kävin pyöräkaupoilla. Nauroin että en vielä niin vanha ole että apuvoimia tarvitsisin, ihan omilla lihaksilla jaksan polkea. Olen viiskymppinen. Katsotaan sitten parinkymmenen vuoden päästä jos olen elossa.

Vierailija
17/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ehkä ostaa mutta ehkä ajaa jos miehelläkin on sähköpyörä ja se opettaa ja lataa.

Vierailija
18/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi toisin päin. Myyjä halusi esitellä sähköpyörää kun kävin pyöräkaupoilla. Nauroin että en vielä niin vanha ole että apuvoimia tarvitsisin, ihan omilla lihaksilla jaksan polkea. Olen viiskymppinen. Katsotaan sitten parinkymmenen vuoden päästä jos olen elossa.

Olet idiootti! Lue, jos et ajatella osaa.

Vierailija
19/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on monesti haaste pumpata pyöränrenkaisiin ilmaa niin kuinkahan se sähköpyörän lataaminen onnistuu?

Naapurin nainen osti sähköpyörän mutta joutui palauttamaan sen koska ei saanut pumpattua sähköä akkuun. Ei kuulema löytänyt akun venttiiliä.

Vierailija
20/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ja se on taivaan lahja liikuntaan ja hyötymatkoille. Lataaminen ei ole paljon puhelimen latausta ihmeellisempää. Katsot vaan että siinä on oikea moottori keskimössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän