Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nukutko aina sohvalla?

Vierailija
28.07.2018 |

Itse nukahdan usein sohvalle TV:n ääreen ja nukun sitten siinä aamuun asti. Niskat on menneet jumiin, mutta sittenkään en ala nukkumaan omassa sängyssä. Onko järkevää?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin joskus kolme vuotta putkeen sohvalla. En kyennyt poistumaan television äärestä.

Lopulta ostin uuden sängyn ja tabletin. Nyt on helpompi nukahtaa lähes aina sängylle.

Vierailija
2/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun sohvalla. Katselen telkkaa niin pitkään, että nukahdan ja sohvalla on myös hyvä nukkua. Mies kuorsaa niin kovaa, etten edes pystyisi nukkumaan omassa sängyssä. Näin on just hyvä, saan keskeytymätöntä unta tarpeeksi eikä tule korvat tulpista kipeiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut viimeiset 2 vuotta sohvalla. Psyykkisten ongelmien takia minun on vaikea käydä nukkumaan, mutta kierrän asiaa sillä että leikin etten "käy nukkumaan" ollenkaan, eli en vain mene sänkyyn. Ei mikään hyvä ratkaisu, mutta toimii edes jotenkuten.

Vierailija
4/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun aina sängyssä. Sohva ei ole nukkumapaikka, se on istumista varten. Sängyssä on lakanat, peitteet ja tyynyt, jotka ovat hyvän unen perusta.

Vierailija
5/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina olen jostain syystä nukkunut sohvalla. Periaaatteessa tykkäisin nukkua makuuhuoneessa, onhan se kuitenkin rauhallisempi kuin olohuone. Ehkä sitten kun helteet hellittää :D

Vierailija
6/9 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. Yleensä kömmin sänkyyn, koska siinä on parempi nukkua.

Vierailija
7/9 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä keskustelua :D

Vierailija
8/9 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen sairaana, niin poikkeuksetta nukun sohvalla telkkari päällä, muuten nukun sängyssä.

Vierailija
9/9 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt helteillä nukun, koska makuuhuoneessa on liian kuuma. Sohvalla on oikein hyvä nukkua, se on leveä ja tukeva. Niin ja ihan lakanoissa nukun.