Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei suostu selvittämään asioita?
Eikä kyse ole mistään murhasta tai pettämisestä, vaan ihan sellaisesta jutusta, josta aikuiset ihmiset pystyvät kyllä keskustelemaan.
Niin sitten kun ei vaan suostu asioita selvittämään, ei vastaa viesteihin ei suostu puhumaan. En käsitä, miten aikuinen ihminen käyttäytyy noin.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Eikä kyse ole mistään murhasta tai pettämisestä, vaan ihan sellaisesta jutusta, josta aikuiset ihmiset pystyvät kyllä keskustelemaan.
Niin sitten kun ei vaan suostu asioita selvittämään, ei vastaa viesteihin ei suostu puhumaan. En käsitä, miten
Äitipuoleni sai upeaa seksiä kun olin 16.v
Kun muutin kotoa pois emme koskaan olleet enää puheväleissä.Katkera muija mutta hyviä kokemuksia rikkaampana.
Narsistit yrittävät aina kontrolloida toisia ja toisista löytyy aina vikoja.He tulevat pelastamaan muut ja ovat aina"kiinnostuneet"asioistasi.
Se on vähän kuin joku näkee jonkun värin sinisenä ja toinen vihreänä, mitä siinä on selviteltävää. Ei sitä pysty selvittämään.
Minä tulen selvittämään asiat ja teemme ne aivan juuri minun tavallani ;)
Riippuu. Ystäväni aika pahasti puukotti minua selkään varmaan siksi, että oli kateellinen työasioista. Juorusi ja puhui pahaa mikä vaikutti esim. maineeseen työpaikalla. Tämän seurauksena otin häneen reippaasti etäisyyttä jonka seurauksena alkoi sellainen aggressiivinen vaatimuspommitus, että "missä mättää" "nyt selvitetään missä mennään" jne. Ihan todella ahdistavaa. Vastailin kuitenkin jonkin aikaa, että ei missään, koska en halua draamaa tai riitelyä. Ajattelin, että aika näyttäisi jos ikävä käytös loppuisi ja voitaisiin olla vielä kavereita. Lopulta tämä "ystävä" katkaisi välit. Jos näen kadulla ei edes tervehdi ja käänsi useita ystäviämme minua vastaan. Kaksi näistä ystävistä on lasteni kummeja. Olen ajatellut, että ei sellaisista sitten varmaan kannata kiinni pitääkään.
Toinen tapaus missä itse okisin halunnut jutella oli sellainen missä ystävä taaskin levitteli juoruja, teki ohareita ja alkoi puhumaan loukkaavasti. Kysyin olenko loukannut, mutta vastaus oli ei. Jotain kuitenkin olin tehnyt ja olisin halunnut selvittää ja pyytää anteeksi. Tämä ystävä ei kuitenkaan sitä halunnut. Parin vuoden perästä kun ei oltu pidetty erityisesti yhteyttä tuli sitten kännissä kertomaan, että olen ärsyttävä ja outo. No selvisi sekin juttu. Eipä niin hirveästi kiinnostanut tuokaan ihminen enää sen jälkeen enkä varmasti pyydä anteeksi vaikka harrastuksiani. Jos joku niistä häiriintyy niin aivan oma ongelma.
Jos joku ei halua olla tekemisissä, siinä ei ole mitään selvitettävää. Nämä selvittelijätyypit ovat niitä, jotka eivät kestä pienintäkään torjuntaa, koska luulevat olevansa niin täydellisiä ja upeita ihmisiä. Eivät voi lainkaan käsittää, että joku ei vaan pidä heistä ja heidän maailmannapa-asenteestaan.
Kun lukee joitakin tämän ketjun kommentteja, ei ihmettele yhtään, ettei aloittajan kanssa
haluta selvittää asioita.
Yksi kaveri ahdisteli seksuaalisesti kännissä ja nyt kyselee mikä on vialla ja haluaisi puhua. Jos ei muista/ei näe teossa mitään väärää, ei ole mun ongelma. Mitään selvitettävää mun puolelta ei ole, koska en halua enää nähdä, ainoa ”syy” tuohon käytökseen on hirveä luonne.
Anteeksi antamalla ratkeaa hyvinkin monet asiat.Elämän ehkä tärkein toiminta tapa jolla ratkaistaan vaikeimpiakin asioita.
Ehkä hänen mielestään ei ole mitään selvitettävää ja sä olet turhanaikainen jankkajaana.
Ei jumalauta mitä kommentteja. Miksi suurin osa kommentoijista olettaa, että AP olisi se pahis. Miten te mukamas tiedätte mitä on tapahtunut. Jos se feidaaja kaveri onkin hirveä valtaa käyttävä tyranni.
Se on voinut estää sinut ja sun numeron. Ei tod.näk. saa viestejä tai mitään. Itse tein näin yhdelle ihmiselle joka aina halusi väitellä, riidellä, jankata, ja pahoitti kaikkien mielen. Yks kaunis päivä meni hermot ja poistin sen elämästäni. Varmaan joudutaan näkemään joskus jossain, mutta se on sen ajan murhe. Ja voi olla että ylireagoin mutta elämäni on kyllä kevyempää ilman sitä draamaa.
Olet vaativa jankuttaja ja selvittelijä ihan ammatiksi asti. Siksi ihmiset pakenevat sinua - ja kivikissaäitiä. Jankutatte aina samaa kuten tämä ketju osoitti.