Tykkäätkö suutelemisesta?
Itse en ole koskaan pitänyt. Sellaista limanvaihtoa. 🤭
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät tykkää suutelemisesta? Yllättävää.
t. kyllä-vaihtoehtoa äänestänyt mies
Mistähän se johtuu?
Tykkään kun niskaa ja kaulaa suudellaan, mutta suulle suuteloista ei vaan pidä.
Itse en tykkää yhtään. Miten selittää toiselle ihmiselle, että se ettet tykkää suutelemisesta ei tarkoita sitä, ettet olisi kiinnostunut? Ähh
Enää ei niin jaksa, yli 20v aviovuotta takana. Alkuaikoina kyllä todellakin :)
Vierailija kirjoitti:
Ah, tykkään, en tiedä mitään sen parempaa kun kunnon kielari <3
Millainen se on? Mulla vaa kurjia kokemuksia kielestä kurkussa. Yöks.
En voi vastata kyllä tai ei. Jos olen ihastunut tai rakastunut, niin suuteleminen on ihaninta maailmassa. Jos minulla ei ole tunteita partneria kohtaan, niin suuteleminen ei tunnu miltään.
Aamulla toinen lähestyy pahanhajuisen hengityksen saattelemana ja yrittää antaa pusua.. vaikka rakastankin miestäni, niin ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän se johtuu?
No vika on varmaankin miehissä, kuten aina, kun naisilta kysytään. Mistähän asiasta naiset olisivat koskaan olleet vastuussa?
Todellakin tykkään suudella. Ja mulla on niin, että jos ei ole suutelua, ei ole seksiäkään.
En. Tai pusut ovat mukavia, mutta kielarit oksettavat ja inhottavat. Kielarit saivat minussa aikaan Pakoon!!! -reaktion, joten jätän ne täysin väliin. Olen jättänyt jo 20 vuotta. Onneksi miehenikään ole mikään kielimies.
Vierailija kirjoitti:
Enää ei niin jaksa, yli 20v aviovuotta takana. Alkuaikoina kyllä todellakin :)
Meillä yhtä kauan yhdessä.
Ei tarvii suudella kymmentä sekuntiakaan kun ollaan molemmat valmiita yhdyntään:)
Tykkään älyttömän paljon ja mun mies myös. Ei haittaa vaikka aamulla vähän henki haiskahtaisi tai olisi kovin "limaista" suutelointia :D Ollaan yli 4kymppisiä