Lue keskustelun säännöt.
Ilmestyykö Sa*tana meille nyt verikuun aikana?
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No ei todellakaan, monesko maailmanloppu tulee taas...
Santanan Euroopan kiertue alkaa vissiin vasta elokuun puolella?
Totta Mooses ilmestyy, mutta missä kohtaa maapalloa? Yritän olla pois tieltä.
No ollaan tässä helvetiin tulessa oltu jo aika kauan, popcornitkin poksuu jo itekseen näillä helteillä. Eiköhän se vihtahousukin ilmesty.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toki täällä ollaan. Yleensä taustaillen, mutta nyt tosiaan tänään myös paikalla. Kysymyksiä saa esittää vastailen mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
No ollaan tässä helvetiin tulessa oltu jo aika kauan, popcornitkin poksuu jo itekseen näillä helteillä. Eiköhän se vihtahousukin ilmesty.
Tää oli hyvä XD. Ainakin lämpötilat kohdillaan.
Eikö me maasta olla kaikki tultu niin jos menen maan alle piiloon.