Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostoslista IKEAan, mitä ostaisit sieltä?

Vierailija
27.07.2018 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapullia

Vierailija
2/9 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkin hienot desing-aterimet ja indus-valaisimen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse sieltä mitään.

Vierailija
4/9 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyn ja sohvan. Ehkä telkkari. Sitten muutaisin pois täällä ja jättäisin miehen yksinään keksimään sääntäjä jotka koskevat kaikki muita paitsi häntä.

Vierailija
5/9 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastuspussit ja roskapussit on laadukkaita. Voiveitset hyviä ja halpoja.

Vierailija
6/9 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barnmolestare hyllysarjan

Vierailija
7/9 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat tietenkin sitä mitä tarvitset ja mitä sulta puuttuu! Älä sorru hamstraamaan. Seuraavat Ikean tavarat ovat minusta olleet hyviä, ja kavereitteni mielestä:

Pyyhkeet: ne tosi edulliset froteepyyhkeet joita ostin noin 5 vuotta sitten on olleet tosi hyviä ja kestäviä.

Teekannu: Vain Ikeasta löytyy edullinen iso teekannu johon voi laittaa 2 litraa vettä ja monta teepussia isolle porukalle.

Margaritalasit

Hyönteisverkko: Semmoinen jonka voi ripustaa vaikka puunoksaan tai terassin kattoon

Keittiökalusteet: en ole itse ostanut mutta olen kuullut että ne ovat tosi käytännöllisiä

Sohva! mulla ei ole mutta ystäväni on pitänyt vuosikausia sohvaa ja jopa värjännyt sen päälliset, jotka ovat irroitettavat.

Reilun kokoiset juomalasit.

Vierailija
8/9 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi, enkä ottaisi edes ilmaiseksi, mitään omaan kotiini. Kotikaupungissani on Ikea ja olen käynyt siellä viimeksi yli 10 v. sitten.

Vierailija
9/9 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä metallisänky ja luonnonkumipatja . Joitain leluja esim. Puomi, liikuntavälineitä ym. Kevyt muovinen syöttötuoli. Ennen luonnonmateriaaleista matot olleet hyviä. Nämä itsellä kestäneet hyvänä useita vuosia. Sininen ikea-kassi. Pidän myös värikkäistä tasoista, mutta niiden laadussa toivomisen varaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi