Kaunein ja taitavin suomalainen laulajatar?
Kuka seuraavista suomalaisista laulajattarista on mielestäsi kaunein ja kuka taas taitavin lajissaan?
Kommentoi vastauksesi (perustelut toivottavia)!
Jenni Vartiainen
Abreu
Evelina
Vesala
Sanni Kurkisuo
Kaija Koo
Jannika B
Mira Luoti
Kommentit (46)
Jos kaikkien aikojen parasta haetaan niin Paula Koivuniemi ja onhan se pirun nättikin kaiken lisäksi.
Carola ja Laila Kinnunen olivat tulkinnassaan todella kansainvälistä tasoa aikanaan.
kaunein on abreu ja taitavin vesala
Vierailija kirjoitti:
kaunein on abreu ja taitavin vesala
Tiedän että nämä ovat mielipidekysymyksiä, muttä tästä olen kyllä 100% päinvastaista mieltä, molemmista.
Kuka voi puhua laulamisesta näiden sannien, eveliinojen, ellinoorien ym. honottojien, piipittäjien, kimittäjien ja sössöttäjien joukosta????
numerovahvistus tuli vahingossa eka tohon viestiin ja jäi siihen
Unohdetaan kauneus ja tarkastellaan vaan teknistä osaamista. Toki omat suosikkini ovat myös kauniitakin mutta laulutaito on tärkein.
Minulle tulee mieleen ainakin seuraavat:
Marjorie, Johanna Försti, Diandra ja Paula Vesala.
Jos laulaja Vesala haluaa käyttää itsestään pelkkää sukunimeä, ei tarkoita, että muidenkin pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos laulaja Vesala haluaa käyttää itsestään pelkkää sukunimeä, ei tarkoita, että muidenkin pitäisi.
Matkii Anna Abreuta.
Vierailija kirjoitti:
Unohdetaan kauneus ja tarkastellaan vaan teknistä osaamista. Toki omat suosikkini ovat myös kauniitakin mutta laulutaito on tärkein.
Marjorie, Johanna Försti, Diandra ja Paula Vesala.
Et voi tosissasi väittää, että VEsala olisi "taitavin laulaja"??? Ei osaa kyllä yhtään laulaa, ohutta vinkunaa ja epävireessä. Aivan eri asia on hänen sanoitustaitonsa jotka ovat kiistämättömät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marjorie, Johanna Försti, Diandra ja Paula Vesala.Et voi tosissasi väittää, että Vesala olisi "taitavin laulaja"??? Ei osaa kyllä yhtään laulaa, ohutta vinkunaa ja epävireessä. Aivan eri asia on hänen sanoitustaitonsa jotka ovat kiistämättömät.
En vaan voi ymmärtää miten Vesalaa pidetän lahjattomana laulajana... Hän on opiskellut klassista lauluakin vielä! Kuunnelkaapa nyt kaikki vaikka hänen Vain elämää-vetonsa ja https://www.youtube.com/watch?v=UsXOlyEAEP4
... ei vittu
t. n38
Carola. Tietenkin. Ikävä että kuoli niin varhain. Siinä on parillekin nykykinkulle haastetta.
Eikö kukaan muista Johanna Kurkelan upeaa ääntä?
Vera Telenius, etenkin nykyään...
Arja Havakka