Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä lämpöhalvaus apua

Zkjzj
27.07.2018 |

Olen slle 18v oltiin kamujen kaa kaua ulkona noin tunti sitte olin auringossa keinumassa, keinuin 30 min sit join vettä paljo keinuin taas ja alko heikottaa. ja ku tulin sisälle alko oksettaa menin makaamaan autto sit taas huono olo ku nousin.. heti ku ajattelen nii alkaa oksettaa viel enemmän pelottaa kosks oksennusfobia ja paniikki ahdistuneisuushäiriö. Ennen ku menin ulos otin senoril päivälääkkeet ja olen syönyt huonosti tänään koska niin kuuma eikö ruoka maistu vettä juonut hirveesti voiko olla vesimyrkytys vai mikä? Kusessa on iha pikkasen väriä että ei se iha väritöntä oo mut apua mikä on ku maatessa olo on ok mutku yritän nousta tulee huono oksetus olo ja huimaa kylmähiki ja tärisyttää!!

Auttakaa nyt että oonko kuolemassa? Ruoka maistuu mut en uskalla syödä ja en oo juonut vettä tuntiin kun vesi ällöttää

Onko toi psyykkistä??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt ainakin viileeseen suihkuun ja juo vettä, sitten lepäämään tuulettimen eteen.

Vierailija
2/4 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin jo ei oo ees kuuma vaan ällöttää vesi, kun ajattelen vettä tulee huono olo oon syöny tänää huonosti alhaset sokerit vai vesimyrkytys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua syömättömyydestä tuo olo. Ota vaikka suklaata tms. Mutta ensin yritä hengittää syvään ja rauhallisesti. Se voi olla psyykkistä ahdistustakin.

Vierailija
4/4 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyny kusella 2 kertaa tunnin aikana kusi nyt iha väritöntä ja vesi edellee ällöttää syön suolasta kokoajan! Aamulla join ison lasillisen vettä sitten taas 2h join ison lasillisen vettä ja ulkona pienen limsapullon verran ja äsken ihan vähän

Olenko juonut liikaa pissa on ihan väritöntä ja kokoajan kusihätä vesi on ainoa juoma mitä juon,olen muutenkin muualla kuin kotona ja uus ympäristö jne voi olla psyykkistä koska sain paniikkikohtauksenkik eilen.ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän